skickade denna till Bill Hempel i dag i hopp om att han ska bli lite uppmuntrad inför vårt amerika besök :lol
Poor Bill Hempel
Kollaps
X
-
Poor Bill Hempel
Senast redigerad av administrator; 2012-10-20, 08:13.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
AjAj nu tror jag du börjar bli farlig.
Hur lång sladd har du till den sågen, ska man
vara orolig?? . :roll: 8) -
Usch, nu får jag dåligt samvete. :(
Hoppas verkligen att det inte var mitt fel att du sågade itu planet. :oops:- "Jag är inte rädd, jag kan flyga"
Här bor jagKommentar
-
Kommentar
-
hmmm nu är ju säkerheten så rigorös på flp att man inte kan ta med sig slika ting på planet ..... å tur e väl det !! hehe
nu är jag ju lite nyfiken på hempels svar på denna video ... kan han kanske skapat sig en wodoo docka av wesse som han perforerar med nålar ??? ..FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
nja Bill vet nog att jag tokar med honom han är mest glad över tokerierna om jag förstått honom rätt men jag förstår ju inte allt han skriver :lol:Ursprungligen postat av kenneth67hmmm nu är ju säkerheten så rigorös på flp att man inte kan ta med sig slika ting på planet ..... å tur e väl det !! hehe
nu är jag ju lite nyfiken på hempels svar på denna video ... kan han kanske skapat sig en wodoo docka av wesse som han perforerar med nålar ??? ..
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
haha ja vi får väl hoppas att han inte tar det alvarligt .....
kikade på giganternas .... jisses vilken tråd om japaleno videorna !!FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar

Gravallvarlig Hobby Pilot
Kommentar