Modellflygare i arbete
Kollaps
X
-
Modellflygare i arbete
Senast redigerad av administrator; 2012-10-20, 08:17.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
den filmen va en av dom bästa jag sett på mycket länge yehh hoppas fler tar efter det här..tycker synd om norrlänningarna som sitter inne o fryser nu...Ursprungligen postat av SigunHär är mitt bidrag till stacken, har med varit ute och jobbat som en liten myra nu ikväll.
http://www.viddler.com/Sigun/videos/20/
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Detta var sällsamt.. har ett liknade problem här hemma. Grannen har en Ek som de blir 30m2 löv ifrån varje år :( . Vi kanske kunde få stefan till att åka till mig någon dag så kan vi ju kombinera de här med nytta och nöje. Har nämligen sett att de sitter massor med motorer i denna ek

Vad kostar en sån nertagning ? väntar med spänning på svaret.
/MartinKommentar
-
Möe bilder har man producerat men. Iofs så har jag en videokamera med Hdd....
Men attans! Då kanske i skickar en te "amerikat" som med Wesse å Emil!!!!Visserligen ingen smålänning! "Flere mil ifrå" men.... Lite orolig blir man.... PDT_Armataz_02_07
Hare bäst!
Sosen
Men... OK dårå... Kommer en liten film där jag sliter mej Gul å Blå!
Sosen...IGEN!What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)Kommentar
-
hur går det med den gula o blåa filmen???Ursprungligen postat av ssnMöe bilder har man producerat men. Iofs så har jag en videokamera med Hdd....
Men attans! Då kanske i skickar en te "amerikat" som med Wesse å Emil!!!!Visserligen ingen smålänning! "Flere mil ifrå" men.... Lite orolig blir man.... PDT_Armataz_02_07
Hare bäst!
Sosen
Men... OK dårå... Kommer en liten film där jag sliter mej Gul å Blå!
Sosen...IGEN!
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Jaaa vad kan det kosta? en fem-sex st DA 50 eller något liknande!Ursprungligen postat av SigunDetta var sällsamt.. har ett liknade problem här hemma. Grannen har en Ek som de blir 30m2 löv ifrån varje år :( . Vi kanske kunde få stefan till att åka till mig någon dag så kan vi ju kombinera de här med nytta och nöje. Har nämligen sett att de sitter massor med motorer i denna ek

Vad kostar en sån nertagning ? väntar med spänning på svaret.
/Martin
MVH SLAMMISStefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar
-
alltså ... nu tvivlar jag ... drog fri !!??? du e ju fasen dyngfull ... på livetUrsprungligen postat av wesseMedans jag väntar på Sosens o andras jobbarfilmer/kort så gjorde jag mig en racermacka yehhh
http://video.google.com/videoplay?do...14438214&hl=en
hehe du e galen wesse
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
Detta är vad jag gör nästan varje dag när jag inte flyger....
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7DeohuU4GUc"]YouTube - En dag på jobbet[/ame]
fast ibland lyckas jag göra detta och sedan flyga lite r/c me..
ha det gött gott folk..Kommentar

Kommentar