Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
Att ha ett bra självförtroende är gott men det får ju inte gå till överdrift
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 13:39.
The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 13:40.
att vara annolunda är att vara normal för mig
efter denna film blir det Joe Nall men nu måste ja vila mig lite för jag spyr snart på datorn o trög har den blivit så vi kommer bra överens nu :lol:
Det sällsamma Air and Space. Är det samma som fanns där 1979 eller hade dom byggt nytt? Jag var där 1979 och det var verkligen sällsamt måste jag säga. Hade väl nyss läst om Charles Lindberg i skolan och fick se Spirit of St:louis hängandes i taket. Fick en rysning längst ryggraden. (Senare fick jag höra att det var en replica..)
jo då blev det en snutt till på första kvällen innan träffen hade startat...en mycket rörig film då jag höll kameran bredvid mig mellan varven..va inte kul o se genom den hela tiden ville ju memorera i mitt huvud... men vilket otroligt välkomnande vi fick o allt är inte med på film...hoppas vi tar emot främlingar på detta vis i sverige oxå...vänligheten o tokigheterna hoppas jag vi sprider här med utan att göra avkall på säkerheten...här fullkomligt skriker dom ut hejarramsor när någon gör en lågsniff eller vad det nu är...om någon vinner något i en tävling är det nog roligare o skrika ut än att applådera lättsamt... kanske passar detta inte oss svenskar vad vet jag men det kändes då underbart att göra på deras sätt då det passade mig utmärkt galen som jag är :lol:
kul att så många ser filmerna från vår resa det värmer gott.....
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 13:41.
Kommentar