... min GB-4 från FS-Racing... :evil:
Råkade vurpa...
Kollaps
X
-
hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
Mitt i prick Kenneth !!! Han lyckades inte att få motorn till att gå rätt när jag körde fram och tillbaks framför han med min bil ....... och då ......Ursprungligen postat av kenneth67hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....
Flög den i backen .... sedan stampades det flitigt tills resultatet blev enligt bild. :shock:Motorer , motorer , motorer, Det är vad som gör livet värt att levas. !Kommentar
-
hehe jaja så kan de gå när tålamodet tryter ! och du va ju säkert inte ett dugg skadeglad heller utan stöttade i hans elände eller !??Ursprungligen postat av DieselMitt i prick Kenneth !!! Han lyckades inte att få motorn till att gå rätt när jag körde fram och tillbaks framför han med min bil ....... och då ......Ursprungligen postat av kenneth67hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....
Flög den i backen .... sedan stampades det flitigt tills resultatet blev enligt bild. :shock:
FM extra 300s 60size
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
allt går tobbe ibland även om man inte villUrsprungligen postat av Tobbe OFingerad kallar jag den för, för det är helt omöjligt att köra sönder så mycket i en smäll.
FM extra 300s 60size
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
-
Kommentar
-
Jag hjälpte han med att ställa in den och när jag provade bilen så gick den hur bra som helst..... för att en stund senare se den flygandes .....Ursprungligen postat av kenneth67hehe jaja så kan de gå när tålamodet tryter ! och du va ju säkert inte ett dugg skadeglad heller utan stöttade i hans elände eller !??Ursprungligen postat av DieselMitt i prick Kenneth !!! Han lyckades inte att få motorn till att gå rätt när jag körde fram och tillbaks framför han med min bil ....... och då ......Ursprungligen postat av kenneth67hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....
Flög den i backen .... sedan stampades det flitigt tills resultatet blev enligt bild. :shock:

Hemskt ledsen men jag kan inte alltid släppa mitt vind för våg för att stå i gevakt när motorkunniga människor inte kan ställa in sina motorer. :?
Vi tyckte i stort sett alla som var där att han hade kunnat sålt den om så för 500:- och då hade han haft 500+ i kassan istället för att födärva den.
Bilen var inte speciellt gammal heller..... Nå ja.... Gjort är gjort.
Han har lovat "fru Diesel " att han inte skall göra så med 1:8 buggy om han skall köpa en sådan.Motorer , motorer , motorer, Det är vad som gör livet värt att levas. !Kommentar

Kommentar