Ripa är sällsamt...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Ripa är sällsamt...

ja då har man flugit ett varv på Ripafältet o det kändes extra sällsamt med tanke på att dom va ett otroligt skönt o galet gäng.... här tar dom bort framsäten på bilarna för o få med så mycket plan som möjligt resten tar dom på släpkärra bara hänga på en flagg för utstickande gods sett en 300% lajban ja inte ens america grabbarna har så stora kärror jetplan byggda i frigolit yehhh thats what hard man do in Ripa :lol:

nu ska jag njuta av lite tom o jerry glass denna sällsamma underbara dag o tänka på alla nyfunna vänner som varit här denna fina flygkväll i Ripa
    film del 1 [ame="http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/150/"]Viddler.com - Ripa the hard gang scene 1 - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/8b211c6d/@@AMEPARAM@@8b211c6d/[/ame]
    film del 2http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/151/
    film del 3 [ame="http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/152/"]Viddler.com - Ripa minimeeting del 2 - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/ddb2c382/@@AMEPARAM@@ddb2c382/[/ame]

Vill ni ser mer flygning o mindre prat...kom då till Ripalägret vecka 29

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:
  • kvaark
    • jul 2006
    • 126

Wesse, tänkte titta ner och hälsa på dig och alla andra imorgon på fältet om du är på plats? Självklart tar jag med något sällsamt till dig som jag nog tror du kommer gilla!

//Jesper

PS. Ledtrådet var jag som postade bilderna semlorna i långa rader under semlesäsongen......DS.

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

ja nu är det vindstilla o fint så här ska flygas yehhh....men solen har inte gått upp ännu så de blir te o vänta en stund till då...måste ¨å säga att här hade slammis trivs helt fantaskigt fina avlopp o bra tryck i spolningen :lol: nu är det dags för en morgonglass :lol:

att vidga en vy är ett fel mindre...wesseordspreåk

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

Ursprungligen postat av kvaark
        Wesse, tänkte titta ner och hälsa på dig och alla andra imorgon på fältet om du är på plats? Självklart tar jag med något sällsamt till dig som jag nog tror du kommer gilla!

//Jesper

PS. Ledtrådet var jag som postade bilderna semlorna i långa rader under semlesäsongen......DS.
        jag är på plats o bonzo oxå.... ska bli kul o ses

Kommentar

• wesse
          • maj 2007
          • 5864

ja då är första morgonglygningen avklarad o den är helt...dimman kom nerefrån under jorden upp o la sig som ett tjock täcke på banan men cool som jag är dök jag ner i den tjocka gröten tog en lågsniff på fullgas i vipps hade jag blåst bort dimman på nolltid

himla sällsamt o campa man kan äta hur mycket glass man vill

Kommentar

• wesse
            • maj 2007
            • 5864

Ja nu är klockan sju o har flygit mer än två timmar i ett streck det är föbanne mig rekord...har ju inget o prata med så då blir det flygning i stället :lol: sitter o svarar på mina egna inlägg oxå snart :lol: nu ska ni få veta att jag hörde en röst som sa till mig på skånska....MAGNUS NU ÄR DET DAGS ATT FLYGA DIN FÖRSTA KNIVEGG... o så blev det jag fixade min första kniveggsflygning tre meter ovan mark yehhh tänka sig att det skulle ta 20 år innan jag fick till det snacka om trögfattad :lol: kanske är det extra sällsamt här i Ripa eller så finns det magiska krafter i Ben o Jerry glassen.....

nu är de kaffe o Glass igen sen ska vi spana på damer i Åhus :lol:

Kommentar

• Mikey
              • dec 2006
              • 67

Kul att du trivs. Det blir nog lite sällsammare i kväll när folket börjar och dimpa ner på campingen. Lite mer folk och prata med. Ses i kväll 8)

Kommentar

• wesse
                • maj 2007
                • 5864

ja då har man gjort sin lägsta kniväggsförbiflygning o det känns kanonsällsamt synd bara att det inte kom med på film när vingspetsen tog i marken :lol: :lol:

att vara glad är glädjande...

Kommentar

• POD
                  • maj 2006
                  • 749

Hej Magnus!
                  härligt att du lärt dig knivegg, men jag undrar rånade du glassbilen
                  eller bytte du husvagnen mot en glassbil, verkar finnas klass till tusen.
                  Det ska bli en varm och skön helg, så det går väl åt lite extra glass.
                  Ha det. 8)
                  FaR oCH FLyG
                  //Ola
                  www.oskarshamnseskadern.se

Kommentar

• Dragon
                    • dec 2007
                    • 572

Tjena Wesse!
                    Det var en sällsam pratstund vi hade igår kväll!
                    Blev det något fett på sylen i Åhus idag? :lol:
                    Är du laddad inför kvällens övningar som Airlinerpilot?
                    /Kalle
                    -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

• Sigun
                      • aug 2007
                      • 3942

Jaha.. det ser ut som om du drabbats av motorbortfall på sista bilden..då är du med i samma klubb som Bokis nudå

Ha det gott och ät inte för mycket glass nu..

/Martin

Kommentar

• kvaark
                        • jul 2006
                        • 126

Sällsamma timmar på ripa idag, alla tyckte vi synd om Slammis som missade enligt många den godaste japalenotårtan som tillverkats

Vi kom även fram till att VIDDLER nog kommer att starta upp en systersida för enbart Wesses filmer som då kommer heta kort&gott WESSLER

//Jesper som är hemma i all hast för att återvända ner

Kommentar

• wesse
                          • maj 2007
                          • 5864

ja då har man legat o skruvat sig en stund men kl 06.00 drog jag i den röde jävulen drog en repa över husvagnarna på fullgas samt skrikande japalenotime.... men inte ett livstecken från någon vagn eller tält ännu.....kanske har dom sökt skydd o vågar inte gå ut :lol: :lol:

Kommentar

• kenneth67
                            • jun 2007
                            • 2545

haha du e galen wesse !!
                            tyvärr så blir det inget med ripa för mig ... shopping samt motor byte står på dagens agenda ! ..
                            FM extra 300s 60size
                            black horse extra 300s 46 size asp46
                            giles 202 3d CRRC40i bensin ..
                            p51 pylon (modeltech) TT36pro
                            V-MAR cap 231 ex asp120
                            jamara corsair os90fs
                            ultimate elite series .40 ST51rc
                            Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.

Kommentar

• pgrts

• jun 2006
                              • 2015

Stackare - du har inte förstått hur skåningar fungerar.

Du ska gå upp och laga en riktig frukost med gröt, ägg och sill, stekt fläsk och kanske en bit rökt ål.
                              Sedan går du runt med maten så att alla kan känna lukten in i sina sovskrymslen så har du snart ett gäng kompisar som du kan flyga med.

Kommentar

Arbetssätt...