Dalarna

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Slamsugaren
    • okt 2007
    • 286

Vad skönt att se!! Och ta hand om Wesse åt mig ett tag,han gillar glas också.
    Ha det bra alla Dala-gubbar!!
    MVH SLAMMIS
    Stefan SLAMMIS Nilsson
    Det får inte gå för lätt,sa Gusta!

Kommentar

• oestling
      • maj 2006
      • 120

Ursprungligen postat av Slamsugaren
      Vad skönt att se!! Och ta hand om Wesse åt mig ett tag,han gillar glas också.
      Ha det bra alla Dala-gubbar!!
      MVH SLAMMIS
      Vi försökte med allt - glass, jordgubbar, grillat, tokflygningar och dåliga historier men han blev visst för uppjagad av F3D-åkarna så vi fick inte ha honom kvar så länge...
      Men det finns alltid plats för vännen Wesse i depån när kosan styrs till Dalom nästa gång!:thumbup:
      Du kanske hänger med på nästa tur Stefan?
      :thumbup:
      :bandit:

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
        Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 13:51.

:love: Get high with hovering
        not drugs :love:

Kommentar

• No4
          • okt 2007
          • 165

Dalkullor

Wesse verkar ha missat det viktiga.

På Dalregementet kunde man inte ha kavalleri pga att det blev så mycket kullridning.
          Jag vet att alla drömmer om en P-51 Mustang.

Kommentar

• wesse
            • maj 2007
            • 5864

här är lite flygning av Jesper:thumbup:
            The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
            Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 13:51.

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

sitter här på sena natten medans Östling bygger en ny sällsam fomie till mig ska nog stanna här ett längre tag verkar det som:scared:
              Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 13:52.

Kommentar

• oestling
                • maj 2006
                • 120

Så blev klockan kvart över två och Wesse har rullat söderut med lite nya
                flygplan i bagaget! Min äldste son Joakim har löst Wesses problem med att han aldrig har flugit pylon genom att skänka sitt gamla Q-500 Ryggskott så nu kommer det att gå undan i Hultsfred i sommar!:scared:
                Den gamle depron-Japalenon fick visst käka lite gräs i Åsele så den är nu utbytt mot en P-47:a. De flyger bra påstår Glenn!

Dekoren på vingen är en scannad och airbrushad smällkyss från en till mig närstående dalkulla eftersom Magnus så gärna ville ha en kyss av en sån...:thumbup:

Wesse provar ut en ny flygmössa...

Hoppas hemresan går bra så syns vi när vi hörs och träffs när vi råkas nästa gång! Tack för ännu en en sällsam kväll!!!:1wav:
                :bandit:

Kommentar

Arbetssätt...