Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
snygg kärra !!! men oj oj motor ljudet det blir ryckningar i bagguetten !! snacka om skön sång !
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Tappade koncepterna lite,om man tittar på första varvet så dinglar ett av bena o det blev inte bättre av att jag dunsade i och fick gå om..
Klarade sig helt oskadd från äventyret dock..
Orginalställena funkar men Robart eller eurokit är bättre tror jag..
Upptäckte oxå att CG i manualen stämmer inte,det finns två bud och med det senare lär den bli en aning snällare,det är 45 mm längre fram,ca 100 mm istället för 145!
Min kommer att flygas igen när jag fått fatt på 3 hg bly som skall limmas i kåpan...
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Tappade koncepterna lite,om man tittar på första varvet så dinglar ett av bena o det blev inte bättre av att jag dunsade i och fick gå om..
Klarade sig helt oskadd från äventyret dock..
Orginalställena funkar men Robart eller eurokit är bättre tror jag..
Upptäckte oxå att CG i manualen stämmer inte,det finns två bud och med det senare lär den bli en aning snällare,det är 45 mm längre fram,ca 100 mm istället för 145!
Min kommer att flygas igen när jag fått fatt på 3 hg bly som skall limmas i kåpan...
Till mitt nya projekt ESM/KMP FW-190 så köpte jag först ESM stället, men i och med att jag har ett luft/luft sporrställ till modellen så köpte jag ett Sierra huvudställ också från Sierra Giant Scale i USA. http://www.sierragiant.com/index.htm
Och visst är det skillnad. Men det är ändå stor skillnad mellan ställen på min KMP P47a och ESM/KMP ställen till Wulfen. ESM/KMP's nya ställsatser har betydligt högre kvalitet.
Modellflyg En Stört-skön hobby:crazy_pilot:
//Tomas//
Är ägare till ett helt annat plan numera..3 hg bly gjorde susen o jämrans vilken fart det är i bitarna..Tack Hanke o Tim för de glada tillropen o hjälpen i afton!
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Är ägare till ett helt annat plan numera..3 hg bly gjorde susen o jämrans vilken fart det är i bitarna..Tack Hanke o Tim för de glada tillropen o hjälpen i afton!
Är detta något vi andra måhända får se på film??? :toetap05:
Modellflyg En Stört-skön hobby:crazy_pilot:
//Tomas//
Kommentar