jag är inte riktigt mig själv sen ja mötte denna Jetlady men det har jag nog aldrig varit:thumbup: suck vart ska detta sluta:willy_nilly:
Jennie Jennie
Kollaps
X
-
Jennie Jennie
Senast redigerad av administrator; 2010-11-16, 18:03.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Ja Wesse, kanske dax o börja med JET så har du kanske större chans å få träffa henne, kan du tänka dig att jag o Dragon träffade våra kvinnor på samma ställe och det bästa är att vi får flyga så mycket vill. Just nu lagar jag landningsställ, suck vad jobbit.
/MulderFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup: -
pilotkalle -
Cogitationis poenam nemo patitur!:scared:jag är inte riktigt mig själv sen ja mötte denna Jetlady men det har jag nog aldrig varit:thumbup: suck vart ska detta sluta:willy_nilly:
Viddler.com -jennie....... - Uploaded by wesse-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
-
:thumbup:Proud member of Jet-Skåne:thumbup:
:1dontknow: Varför använda orginal när det finns kopior :viking:
Flyger
Falcon 120 Jet-Spec 7,5kg
Md 82 2st turbiner 7kg
På byggbordet
Kangaroo
Dc10 jet
AMD Hawk jet
Radio
Graupner Mc24 med Assan 2,4GH - Corona 2,4GH :crazy_pilot:Kommentar
-
Kommentar
-
pilotkalle
Kommentar
-
Jag skaffade mig en Jenny förra sommarn, vi firade 1-årsjubileum den 16 juli med att åka till Malmö, bo i Turning Torso, käka på bra krog, Möllan, och njuta av utsikten från nämnda lgh i Torson på kvällen...
Tyvärr är min Jennie inte så himla intresserad av min rc-hobby,
men hon får duga ändå..
Fin bild, va ? (från syrrans 30-årskalas, där alla var tvungna att ha huvudbonad på sig....)
Senast redigerad av jocke1963; 2008-07-26, 14:39.”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar

Kommentar