Orionmodels Velox

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DrHanke
    • maj 2006
    • 5249

Orionmodels Velox

Den började sin kariär som ett el monster, ägarn har numera utrustat den med en DA-85, dvs alias "El-fadern" har nu en benisare i sin flotta... Även el fantaster går att omvända! :icon_pai:

Lite kinkig i starten men det beror på att motorn var halvvarm, svinhett ute å en ivrigt pilot Tro mig byrådirektörns motorer spinner som katten i vanliga fall men tydligen inte framför kameran då den skulle startas...

Senast redigerad av DrHanke; 2013-03-16, 10:44.
    //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

jaha då har man skaffat sig en ny idol nu då....beklagar Bill Hempel men johan är min nya:blush:

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:

Kommentar

• DrHanke
      • maj 2006
      • 5249

även han en hardmänn... men huske du kan ju inte överge Bill nu... får skriva till bill om detta

[ame="http://www.viddler.com/explore/Extracap/videos/2/"]Viddler.com -Hard Man Yeaah! - Uploaded by Extracap@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/ae2c85e5/@@AMEPARAM@@ae2c85e5/[/ame]
      //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• Tejp
        • maj 2006
        • 133

Bad ass !

Kommentar

• mds
          • sep 2007
          • 524

Där få Wesse nått at bita i :1wav:
          /Mathias
          -----------------------------------
          rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
          -----------------------------------
          JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!

Kommentar

• Joakim E
            • jun 2008
            • 57

[QUOTE=drhanke;182090]Den började sin kariär som ett el monster, ägarn har numera utrustat den med en DA-85, dvs alias "El-fadern" har nu en benisare i sin flotta... Även el fantaster går att omvända! :icon_pai:

Lite kinkig i starten men det beror på att motorn var halvvarm, svinhett ute å en ivrigt pilot Tro mig byrådirektörns motorer spinner som katten i vanliga fall men tydligen inte framför kameran då den skulle startas...

Mycket bra filmat, och riktigt snyggt fluget :thumbup:

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

Ursprungligen postat av drhanke
              även han en hardmänn... men huske du kan ju inte överge Bill nu... får skriva till bill om detta
              Jag byter ju Idol lite då o då i dag är min stora Idol Linda från Hultsfred:blush:

Sorry Johan men jag ska krama dig lite extra nästa gång jag ser dig:thumbup:

:love: Get high with hovering
              not drugs :love:

Kommentar

• Wåfflan
                • maj 2006
                • 218

Riktigt snyggt!

Kommentar

Arbetssätt...