hello I am from sweden

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

hello I am from sweden

en snutt från källaren...håller på o försöker hitta igen alla verktyg från alla dessa banankartonger o det är inte lätt..suck trots detta ska det byggas en fomies mitt i röran fick gå över te grannen o låna verktyg jag har men ej funnit suck... är man inbiten så är man eller förlorad kanske är rätt ord:banghead:
    The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.

p.s trollgubben är nr 3 o nyroth nummer noll noll utan koll:aetsch:

gjorde en snutt te dom Amrekanska flygarna så dom inte glömmer bort mig
    The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
    Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 15:53.

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:
  • Thomas

• jun 2006
    • 7677

F*n, inga problem med soptunna i det hobbyrummet....
    Bara att stoppa in en foamie eller två i brasan!!
    :dancing2::tongue::bandit:
    Retroholic!

Kommentar

• Mats J
      • maj 2006
      • 598

De va ett mysigt hobbyrum, sitta med en go kopp kaffe framför brasan och drömma om bävrar:thumbup:.

Mvh Mats J
      Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

Kommentar

• DrHanke
        • maj 2006
        • 5249

wesse nu kan du mysa framför brasan med damerna å samtidigt mecka flyg!
        //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• Ompa
          • aug 2006
          • 2961

Love it Wesse. Få förunnat ett hobbyrum som detta. Din verklighet, min dröm :love:
          Modellflyg
          En Stört-skön hobby
          :crazy_pilot:
          //Tomas//

Kommentar

• wesse
            • maj 2007
            • 5864

ja några damer kommer det väl ej till detta hobbyrum men alla som åjer på 34an förbi Hultsfred är varm välkomna att stanna till så länge dom behagar:thumbup: har inte hitt igen hälften av all som ska packas opp o nu har som luften gått ur mig men jag är ju nykter så då kan man ju bara vara glad:thumbup: Var o Provflög lilla Ny-rothan i dag o den flöge bara fint hovrade själv kniväggade själv ja den flög helt på egen hand..hm kan inte va svårt o va en Nyroth när flygningen sköter sig själv

Kommentar

• Dragon
              • dec 2007
              • 572

Ursprungligen postat av wesse
              ja några damer kommer det väl ej till detta hobbyrum men alla som åjer på 34an förbi Hultsfred är varm välkomna att stanna till så länge dom behagar:thumbup: har inte hitt igen hälften av all som ska packas opp o nu har som luften gått ur mig men jag är ju nykter så då kan man ju bara vara glad:thumbup: Var o Provflög lilla Ny-rothan i dag o den flöge bara fint hovrade själv kniväggade själv ja den flög helt på egen hand..hm kan inte va svårt o va en Nyroth när flygningen sköter sig själv
              Wesse, ska vi försöka locka Jet-Ladyn (och hennes gubbe) med oss när vi kommer och inspekterar ditt hobbyrum?
              -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

• wesse
                • maj 2007
                • 5864

nej för tusan inte the jet-lady en gång till har ju inte återhämtat mig på långa vägar ännu.......hmm....om hon nu skulle ändå titta förbi så är hon ju förstås välkommen:thumbup:

Kommentar

• EPG
                  • jul 2006
                  • 325

Klart du ska börja med fiske OCKSÅ trevlig sysselsättning när det har blivit lite för mycket av modellflyget.
                  Dock ska du nog akta dig från å fiska i Hulingen (Gulingen).
                  Måste man blya i nosen så har man en för liten motor.

Kommentar

Arbetssätt...