Provar med att lägga ut min första film, Det blev en dag i Rinkaby med många gäster. Håll tillgodo. JET Ä LIVET. /Mulder
Min första film JET Flyg i Rinkaby
Kollaps
X
-
Min första film JET Flyg i Rinkaby
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 15:49.Flyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Taggar: Ingen -
The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
hmm de var en tjurig länk att den inte vill bli som den brukar bli dvs en spelare i forumet direkt.
Har ändå bockat i "Automatically embed media (requires automatic parsing of links in text to be on)."
skumt.
Tack för en trevlig film iallafall Mulder
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 15:50.Kommentar
-
Hmm detta var skumt konstig ... Det skall bara vara att klistra in URL:en så ska systemet sköta ressten...
Får kolla lite...
//DrhankeKommentar
-
Ja de sa jag med till mulder när han ringde mig idag.. men en sak jag märkte med Viddler var att de bytt adresser i weblänkarna.
innan såg de ut så här
The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
nu ser länkarna ut så här
eller permalänken
så de kanske är en inställning i forumet som behöver ändras för att få de till att funka igen ?Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 15:50.Kommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 15:50.Kommentar
-
yehhh mulder du är ju nästan proffs på att filma men du missade o filma lite på Kalle o den där kramgoa killen...trollgubben va oxå där yehhh hoppas bara han inte tryckte på siffran 3 någonstans:banghead: hur som haver roligt verkar ni har haft det:thumbup:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Ja precis varför filmade du inget på trollgubben och mej?:banghead:
Men skit samma kör hårt Mulder, du får inte flyga så mycket hädanefter,
du som får filma i stället!:thumbup::thumbup::thumbup:-------www.ahusmfk.net------Kommentar

Kommentar