Pojken med dom gröna...
Kollaps
X
-
Pojken med dom gröna...
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 16:01.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
senare samma sällsamma kväll dök Klavins o Karl-Gunnar opp sen flög vi o pratade strunt resten av den kvällen..här är film på deras flygning:thumbup:
The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
I hultsfred har vi full koll o flyger modellflyg för att det är så himla roligt:thumbup:Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 16:01.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Sällsamt.
Den där Limbo modellen ser ut att vara en trevlig modell, är det en byggsats eller lösvirke?
Ta hem en storcub från Hempel så ska du se att Klavins utslag går över för det blir som chockterapi
Mvh Mats JMats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
ja du denna klavins måste upplevas live för han är ett kapitel för sig...limbon är lösvirkesbygge som allt annat flyg i hultsfred man kan säga att jag tillhör minoriteten men mina ARF:er....
-
ja du Martin man känner sig helt enkelt ynklig när dessa herrar glider förbi med sina fina kärror:bawling:
mina skor är jag dock stolt över om dom blir bara glada över all uppmärksamhet precis som jag..:thumbup:
Senast redigerad av administrator; 2013-03-30, 16:01.

Kommentar