Stickflygare

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Stickflygare

Efter att har sett lite film o bild från helgens meeting i Tuscon så har jag nu fått klart för mig hur man blir en bra flygare...man skaffar helt enklet en sticka o tränar på till o med Nyroth har en sådan..ingen konst o bli bäst när man har en sticka.

film På Elie när han metalt förbereder sig inför sitt program med sin sticka http://www.flyinggiants.com/forums/a...e-practice.wmv

nu ska jag träna vidare med min sticka yehhh

Bifogade filer

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:
  • DrHanke
    • maj 2006
    • 5249

:stupido2: hmm inte tänkte ja att man även kunde öva sovrums programmet så :blush: är ju en klar fördel att ha gått igenom det innan man vågar sig in under täcket :thumbup::dance3:
    //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

:sarcastic::sarcastic::sarcastic: Där fick du in en poäng.. men hur gör Wesse som inte har någon dam i sovrummet :lollypop::lollypop:

Kommentar

• LAB
        • dec 2007
        • 634

Ursprungligen postat av Sigun
        :sarcastic::sarcastic::sarcastic: Där fick du in en poäng.. men hur gör Wesse som inte har någon dam i sovrummet :lollypop::lollypop:
        En Barbara kanske:girl_cray3:
        Lasse
        Sur gubbjävel!
        LasseB

Kommentar

• DontHitMe
          • aug 2007
          • 247

Ursprungligen postat av Sigun
          Jag tror han bygger nått i depron...:girl_wacko::secret::sarcastic::rofl::ton gue2:
          //Fabbe

Hellre ladda än kladda!!
          Fast kladda är oxå kul!

www.dackeflyers.se

Kommentar

• Tobbe O
            • maj 2006
            • 1431

Ursprungligen postat av wesse
            Efter att har sett lite film o bild från helgens meeting i Tuscon så har jag nu fått klart för mig hur man blir en bra flygare...man skaffar helt enklet en sticka o tränar på till o med Nyroth har en sådan..ingen konst o bli bäst när man har en sticka.

film På Elie när han metalt förbereder sig inför sitt program med sin sticka http://www.flyinggiants.com/forums/a...e-practice.wmv

nu ska jag träna vidare med min sticka yehhh
            Men Wesse ponken, du har ju tappat vingarna
            //Tobbe

Kommentar

Arbetssätt...