T5 Lurade mig
Kollaps
X
-
Ät en morot i stället så slipper du ta ut dig
Hårdingen:thumbup::thumbup::thumbup: -
Oj oj oj tur att jag började med modellflyg så man slipper alla idrottsskador och motionsredskap. När jag säger till Jessica att jag skall iväg o träna, så är det på att flyga. /MulderSenast redigerad av mulder; 2008-10-14, 16:41.Flyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar
-
Som sagt du borde veta bättre . Efter Ölandsrundan va du inte människa på flera dagar!
Eller börjar du bli glömsk,justde ja! du ska ju snart fylla 40!!Stefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar
-
Det finns bättre sätt Wesse! VILA DIG I FORM!!! det fungerar för mig. Du vet, chips å läskeblask framför tv´n. mycket mysigare. Foppa tofflor å mjukis brallor kan inte bli Bättre. Hur ska man annars hålla sig kvar i 100+ klubben? kämpa på!Jocke Sandström
Skelleftehamn.Kommentar
-
pilotkalle
Kommentar
-
vi har mailat lite till varandra på facebook o där sa han att man blir glad av motion...en man men så fin hund och hustru måste ju veta saker jag inte vet..han kan dessutom flyga o jag trodde ju han hade full koll...borde ju vetat bättre med tanke på att hans far lurade mig första gången
...ja ja nu ska jag äta glass o njuta i soffan det har jag själv beslutat:thumbup:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar