Akut flygsjuka. Kan drabba oss alla

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats J
    • maj 2006
    • 598

Akut flygsjuka. Kan drabba oss alla

Jag drabbades av akut flygsugssjuka härom kvällen och då måste man ju göra nåt åt det:nurse::crazy_pilot:
    The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.

The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.

Twin Puddlen gick genom isen på ett ställe och jag fick gunga bryggan som en tok för att den skulle skapa vågor och efter ett tag så skuttade puddlen upp på isen:icon_surprised: Då bryggan var halkig så blev det inte filmat nåt från mina övningar där:dance3:
    Men någon flygning blev det inte där då botten på tofflan tog en hel del stryk av att leka isbrytare.

Fast visst lyste nosen fint

Mvh Mats J
    Senast redigerad av administrator; 2012-07-22, 09:42.
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.
  • Thomas

• jun 2006
    • 7676

Du får ordna en ordentlig packningsplan till fältlådan, så som man hade i lumpen!!:stupido2:
    A ska ligga vid sidan av B, och C bakom D!!:sarcastic:

Mer flygfilm!!!:dancing2:
    Retroholic!

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

Tack Mats för gott skratt du påminner lite om mig o min ordning....

mera film när du letar grejor please..yehhh

kram på dig

:love: Get high with hovering
      not drugs :love:

Kommentar

• Björn.O
        • jun 2007
        • 151

Dålig is ni har där i Pite ! Här har vi riktigt isfält nu... :tongue2:
        Bifogade filer
        Flyger:
        EF 88" Extra 300 3W55xi
        EF 88" Edge DLE 55
        EF 104" Extra DLE 111
        Telink EPP Yak

Kommentar

• Mats J
          • maj 2006
          • 598

Ja nu är det riktig is här i hemmingsmark också så sjöflyg från vatten blir det nog inte nå mer den här säsongen.......om jag inte far ut till havet för där kanske inte isen lagt sig än

Skottar ni fältet erat i Gällivare Björn.O eller blir det sjöisflyg i vinter?

Mvh Mats J
          Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

Kommentar

• Björn.O
            • jun 2007
            • 151

Vi har ju konstgäs på fältet så det får stå orört så man inte skadar mattan, men hos mej finns det alltid ett vältrampat fält på sjön !
            Jag har en 2,5 m bred sladd till skotern så det går på en kvart att fixa fältet efter snöfall.:thumbup:

Skottar ni erat fält ?
            Flyger:
            EF 88" Extra 300 3W55xi
            EF 88" Edge DLE 55
            EF 104" Extra DLE 111
            Telink EPP Yak

Kommentar

• Mats J
              • maj 2006
              • 598

Härligt med sladdad bana. Själv sätter jag skidor på en parkflyer och går ner på fotbollsplan här hemma.
              På klubben har vi viraduk som bana så vi skottar med snöslunga så man kan köra med hjul på kärrorna.

Mvh Mats J

Kommentar

Arbetssätt...