Mörkt och kallt ute

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Joakim E
    • jun 2008
    • 57

Mörkt och kallt ute

När flygsuget blir för stort och man ingen simulator har, så får garaget funka att träna hovring i :sarcastic:

The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
    Senast redigerad av administrator; 2012-07-22, 09:30.
  • M.B
    • aug 2008
    • 633

Det kan man göra om man har garage:thumbup:
    //Micke B

Kommentar

• Mats J
      • maj 2006
      • 598

hehe Jocke din kärra ser så hel o fin ut..............kanske lite combat på fredag:sarcastic:

Mvh Mats J
      Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

Kommentar

• Joakim E
        • jun 2008
        • 57

Ursprungligen postat av Mats J
        hehe Jocke din kärra ser så hel o fin ut..............kanske lite combat på fredag:sarcastic:

Mvh Mats J
        Jo den är hel, för jag råka bygga ihop en ny igår :sarcastic:
        Nja jag åker uppåt och kör skoter på fredag så det får bli combat där nästa fredag kanske

M.B Jo det är ju lättare om man har ett garage, eller det kanske funkar hovra på dass också ?

Kommentar

• M.B
          • aug 2008
          • 633

Jag borde nog bli bättre på att flyga sen får jag väll städa upp på mitt rum och hovra inne i mitt rum.
          //Micke B

Kommentar

• matbos
            • jul 2008
            • 1444

Städa lät bra. Då blir mamma gla.:sarcastic:
            /Matte
            :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

Arbetssätt...