Slemmy

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • KenPro
    • feb 2007
    • 399

Jaha du wesse, nu har jag också inhandlat en Slemmy, får väl kalla den Slemmy II. Grön till färgen o med PA:s egna IPA kit så ska den nog flyga fint. Något tips du har att ge angående modellen? Danskarna skriver tp på 108mm, något du kan hålla med om?.

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

Ursprungligen postat av KenPro
      Jaha du wesse, nu har jag också inhandlat en Slemmy, får väl kalla den Slemmy II. Grön till färgen o med PA:s egna IPA kit så ska den nog flyga fint. Något tips du har att ge angående modellen? Danskarna skriver tp på 108mm, något du kan hålla med om?.

efter ca 8 st flygningar med denna modell är jag bara mer o mer orolig att jag ska sätta den i backen för jag fullkomligt älskar den...har flygit den i 5 sek/m utan problem o jag har flyttat tyngdpunkten lite bakåt men vet inte var den ligger nu den flyger bra på den rekomenderade 108..kanske inte världens finaste finnish på den men hu va go ho är att ratta den lille fulingen...

grattis till ett roligt inköp..synd att ingen i sverige säljer presicions arobatics modeller...

:love: Get high with hovering
      not drugs :love:

Kommentar

• KenPro
        • feb 2007
        • 399

Ja de gör fina modeller, jag har en Bad Boy V2 jag köpte i somras o det är en vild rackare med lite för kort kropp så det kräver sin man att flyga den. Finishen kan ja hålla med om, den är inte top of the line men däremot deras design o tänkande gillar jag skarpt. Om den bara kunde komma hem snart då den är mer lockade än min nybyggda 50cc Yak. 8)

Kommentar

• KenPro
          • feb 2007
          • 399

Jaha då var premiären avklarad o några turer efter det. Slemmy II eller mormors hosta även kallad flyger helt suveränt. Kanske den roligaste modell jag ägt sorry men min bling bling 50cc Yak kommer inte i närheten än så länge. Några dassiga bilder på en mulen premiärkväll bifogas
          Bifogade filer

Kommentar

Arbetssätt...