Trevlig Resa o ha en riktigt God JUL Wesse
Min sista flygtur...
Kollaps
X
-
tror inte det blir så mycket film på denna resa men kameran ska med om lusten faller på..laddar opp bilder på facebok dagligen då det inte blir så mycket flyg därnere antar jag
vet inte hur man får in bilder från en iphone i detta forum har provat med det verkar inte funka:stupido2:
ja nu är hela garderoben i väskan o i morgon bär det i väg SKÖÖÖNNT....
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
På vanliga telefoner brukar man kunna välja "Telefonläge" eller "Filöverföringsläge" när man kopplar dem till datorn. I filöverföringsläget funkar telefonen ungefär som ett USB minne eller extern hårdisk, den dyker upp som en enhet och man kan dra och släppa filer precis som vilken hårdisk som helst. Vet dock inte hur Iphone ser ut här men tycker de borde inte vara några problem ??. Andra Iphone ägare får uttala sig om detta är möjligt eller inte.tror inte det blir så mycket film på denna resa men kameran ska med om lusten faller på..laddar opp bilder på facebok dagligen då det inte blir så mycket flyg därnere antar jag
vet inte hur man får in bilder från en iphone i detta forum har provat med det verkar inte funka:stupido2:
ja nu är hela garderoben i väskan o i morgon bär det i väg SKÖÖÖNNT....
/MartinKommentar
-
God Jul & Gott Nytt År på dig Wesse.
men du kanske få packa med dig lite varmare kläder endå, pratade nyss med mormor som är i spanien, dom hade 2grader nyss. hehe
Kommentar
-
Vet inte var mormor är men jag har 20 i skuggan i dag o gårdagen va än varmare... Ska opp i bergen för att jojjka till lapparna i norden i dag yehhh saknar inte sverige ska bli spanjor nu ska bara sola mig brun först då smälter jag in yehhh
En nykter dag är en solig dag:-)
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Låter trevligt Wesse, packa sedan ner en kaffetermos och några semlor att avnjuta på bergstoppen. Finns inte semlor så går det lika bra med japalenos!Kommentar
-
Kommentar
-
Nu skall vi se. Från: http://translate.google.com/translate_t?hl=se#
- Wesse:
eller bara för att sluta flyga Jag har hittat ett annat intresse nu .. Hanke tusen tack för en bra serie
- Hanke:
Var nykter! få flickor och ha kul ...
Hmmm...
/Håkan
"Allting beror på allting"Kommentar
-
Hey Wesse. Feliz Navidad y un feliz nuevo, a ustedKommentar

Kommentar