Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Flyger med:
Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflyg
då är det dags för en promenad igen o snart tror jag att jag övertalat henne till att börja med modellflyg för hon börjar mjukna nu:icon_pai: har med renklämma till dagens utflykt så nu kanske jag kan få lite kläm på läget...nu längtar jag till sommaren buahaha vill inte gå i skogen vill ju flyga ju :girl_cray3:
Jag undrar om det inte finns nån genmodifierad morot med japalenosmak...
Annars går det utmärkt att kombinera modellflyg med motion; köp en segelkärra och skicka iväg den utan att "stänga på" mottagaren......... man kan få gå lååångt in i skogen för att hämta den!!
Näe, just de'! Lite svårt att se glad ut när man äter morötter, men å andra sidan ser du inte så ansträngd ut som du gör när du käkar habaneros.:sarcastic:
Håller med dig om Tone. Tyvärr är det ju dock så att det alltid ska va' så djäkla svårt att komma ihåg att kolla in vad det ska bli för väder när hon är i rutan.......:rolleyes:
Stackaren... Jag lider med dig. Min kvinna gjorde samma sak med mig för ett par veckor sedan. Mot min vilja får jag erkänna att det kändes rätt bra efteråt
Stackaren... Jag lider med dig. Min kvinna gjorde samma sak med mig för ett par veckor sedan. Mot min vilja får jag erkänna att det kändes rätt bra efteråt
Men helt klart en Blair Witch upplevelse.
vi kanske skulle bilda en "synd om oss klubb":sarcastic:
Kommentar