Nu är det kört för wesse
Kollaps
X
-
för djäkligt att dom inte hade enplanshus begriper inte hur dom tänker över där hmmm dom måste ju lära sig att planera bättre anser jag...Den där hamburgaren känner jag igen Slammis. USA, New York, Brooklyn maj 2008...

Brooklyn Bridge - som vi körde över ett par gånger - och Wesse konstaterade att det inte fanns ett enda 1½-planshus på hela Manhattan :-)
Och Wesse - bakom varje framgångsrik karl står en förvånad kvinna...
Mvh
Ove
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
oh oh jag minns denna o jag minns även servitrisenDSCN0121.jpg
Och sånt här är det också slut med,vad jag hört..
Stackare! Men du vet va Gusta hade sagt.:sarcastic:
-
Du har väl en "suckhoj" har du inte köpt en sån till som du ska åka runt på i sommar med Annelie där bak :sarcastic::sarcastic::sarcastic:Kommentar
-
släng ut Mona o bilarna så får du gott om plats:sarcastic:näee. :( :bawling:
bara köra hårdträning, så hon lär sig det vettiga här i livet.
jag har oturen istället att frugan sitter i hobbyrummet och myser med flygplan och bilar..
och då får inte jag plats, för vi har ett jätte litet hobbyrum, inte alls lika luftigt som du har. :(
här har du en bild, dock utan flygplan (tagen ett bra tag sedan...och utan mona iofs.
).. men du förstår vad litet det är.
ställer jag in Cuben, så får ingen plats där. snyft
http://img260.imageshack.us/img260/1...mmet0019ci.jpg
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
Stämmer Ove ,den glömmer man inte i första taget!Den där hamburgaren känner jag igen Slammis. USA, New York, Brooklyn maj 2008...

Brooklyn Bridge - som vi körde över ett par gånger - och Wesse konstaterade att det inte fanns ett enda 1½-planshus på hela Manhattan :-)
Och Wesse - bakom varje framgångsrik karl står en förvånad kvinna...
Mvh
OveStefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar

Kommentar