Tycker de ser ut som du varit ute och räfsat upp en landningsbana !
Lite skit i hörnen måste man väl ändå få ha
Kollaps
X
-
Inte helt olikt landningsbanan Slammis fixa åt dig med gräsklipparen i Mönsterås
Men låt du hunden äta o skita han har inga problem med skiten det är bara människorna som bekymrar sig om sånt
Mvh Mats JMats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
Hej Wesse!
Jag kan sätta mig in i hur kvinnor kan låta när det är lite stökigt i hobbyrummet! Stökigt enligt dom! Det är nämligen så att jag har ett litet litet hobbyrum, så jag har flyttat ut bygget i mitt nya hobbyrum... Där stötte jag på patrull! Älskade hustrun kallade det rummet för GÄSTRUM!! så vi va inte riktigt överens om hur det skulle se ut i hobbyrum/gästrum... å vad typ av aktiviteter som fick förekomma där. Det blev så att Jag fick kompromissa lite, städa samtidigt som jag bygger. allt för att husfriden skall infinna sig. Hur det än är, så är mannen huvudet i familjen men frun är halsen som styr huvudet! Hoppas snart att lugnet kommer att lägga sig när mitt nya hobbyrum är klart, Då jag flyttar ut till garaget....... lugn å ro, får ha hur stökigit jag vill! Ge bonzo en korv till å stryck kvinnan medhårs, det lönarsig i längden......Jocke Sandström
Skelleftehamn.Kommentar
-
Kanske ska börja med att intala regeringen om att det finns behov av att skaffa en liten släpkärra?? Köra trädgårdsavfall och byggskräp å så...Nästa år vill jag jag ha en större flygmaskin som inte ryms i bilen o kostar massor av flis hur ska jag förklara att jag vill ha en flymaskin jag inte ens kan transportera ut till fältet o inte egentligen har råd till...
När den väl är införskaffad så visar det sej nog att ett stooort flygplan kan transporteras alldeles utmärkt där på!Retroholic!Kommentar
-
Wesse om du tar Anneli med ner till oss i Rinkaby,
så är det lika bra att hon har många flaggor med sej,
med tanke på all koskit det brukar va på banan!:sarcastic::sarcastic::sarcastic:
Hälsningar
Kalle-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
:sarcastic: Jag vill se Wesse sätta flaggor och Anneli flyga JET, /MulderFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar
-
Härligt för Bonzo!! Nu har han en hel autoban att sk..a på. :icon_butt:Kommentar

Kommentar