Joe Nall 2009
Kollaps
X
-
Senast redigerad av administrator; 2011-03-23, 16:48.
:love: Get high with hovering not drugs :love: -
Senast redigerad av administrator; 2011-03-23, 16:48.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Tack för filmerna Wesse och Slammis och för att vi fått följa er på resan over där!:thumbup::thumbup::thumbup:
Vilka PR killar ni är för oss här i Rc-flygförbundet!:thumbup:
Hoppas vi träffas i sommar!
Hälsningar
Kalle-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
Tack för alla goa filmer, är helt underbart snällt av er alla som var med att filma så mycket och dela med er av det, det roliga är att filmerna håller SF kvalite:banghead: THANKS ALL /MulderFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2011-03-23, 16:49.
-
Jättetack Wesse för filmerna!:thumbup: Det tog en stund att titta på alla.
Tack även till Stefan för att han medverkat!
När får vi se filmen "Flaj inn ä björk"? :tongue2:Kommentar
-
Underbart Wesse, du har räddat veckan för mig så jag bjuder dig på en korv på shootouten :thumbup::thumbup::thumbup:
Och vilken flygare det blivit av dig hurra hurra hurra hurra sen om man inte ser ett litet träd gör väl inget

Jag är fruktansvärt avundsjuk på Joe resan, jag ska åka på en när jag blir stor:lollypop://TobbeKommentar
-
Underbart Wesse, du har räddat veckan för mig så jag bjuder dig på en korv på shootouten :thumbup::thumbup::thumbup:
Och vilken flygare det blivit av dig hurra hurra hurra hurra sen om man inte ser ett litet träd gör väl inget

Jag är fruktansvärt avundsjuk på Joe resan, jag ska åka på en när jag blir stor:lollypop:
Dig och Malålasse vore superkul att resa med.....tänk när ni jojjkar over there då blir ni kungar:thumbup:
nja någon större flygare blir det nog inte av mig jag är mest nöjder om jag kan Hovra lite... har satt på rök på suckhoien i dag o nu ska jag bara få en specialleverans från Amerikat med rök som röker lite extra...synd om söndagsgänget i Hultsfred blir det dock då flygplatsen ska dränkas in med rök hädanefter...moahahahah

Kommentar