Warbirdmeeting i Eskilstuna 2009-06-06 - lite bilder...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Per P
    • jun 2007
    • 1285

Tack killar!

Ompa: Har sett o gjort värre landningar, o det viktigaste var ju att körran höll =) Har du flugit den sen dess? Den hårda landningen kanske skrämde ditt landningsställ till att börja funka igen:th_o:
    Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

• Lelle
      • aug 2007
      • 1472

Hej Per, och tack för en kanonrulle.:thumbup:

Det blev mycket fokus på min Stearman (me like, of course). Den är egentligen inte så märkvärdig utan det som är speciellt med den är väl storleken på 2,5 meter, och så förståss Seidelstjärnan. Den har ju onekligen ett väldigt skönt sound att lyssna till, och nu har jag äntligen fått riktigt bra snurr på den efter allt experimenterande.

Vi ses i Vallentuna.
      /Lelle

Kommentar

• Ompa
        • aug 2006
        • 2961

Ursprungligen postat av Per P
        Tack killar!

Ompa: Har sett o gjort värre landningar, o det viktigaste var ju att körran höll =) Har du flugit den sen dess? Den hårda landningen kanske skrämde ditt landningsställ till att börja funka igen:th_o:
        Hej Per.
        Med dom åren som jag flugit så borde/ska landningen va bättre. Jag skäms :banghead:
        Men jag har inte hunnit ut till fälltet ännu. Blir på söndag om det är väder.

Plockade däremot ur stället ur vingen i onsdgs kväll. Kan inte se något konstigt förutom en stoppskruv som var lite lös. Vet ej om den kan ha varit boven i dramat. Ska skruva i hop stället i dag, är nämligen ledig :lollypop:, och testa det igen.

I kväll hoppas jag på lite kvalitets tid...
        Med Focke Wulfen alltså :sarcastic:
        Modellflyg
        En Stört-skön hobby
        :crazy_pilot:
        //Tomas//

Kommentar

• Diesel
          • maj 2007
          • 352

Ursprungligen postat av Ompa
          Hej Per.
          Med dom åren som jag flugit så borde/ska landningen va bättre. Jag skäms :banghead:
          Men jag har inte hunnit ut till fälltet ännu. Blir på söndag om det är väder.

Plockade däremot ur stället ur vingen i onsdgs kväll. Kan inte se något konstigt förutom en stoppskruv som var lite lös. Vet ej om den kan ha varit boven i dramat. Ska skruva i hop stället i dag, är nämligen ledig :lollypop:, och testa det igen.

I kväll hoppas jag på lite kvalitets tid...
          Med Focke Wulfen alltså :sarcastic:
          Det där gillade jag !!!!!!! Det är så sant så.. Skall man hålla på med en "tysk" (Focke Wulf ) då skall man unna den kvalitets tid !:icon_pidu:
          Motorer , motorer , motorer, Det är vad som gör livet värt att levas. !

Kommentar

• Bengt Larsson
            • mar 2009
            • 2

Två filmsnuttar till från E-tuna 20090606.

Klipp 1av2 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZgPurOt3MVM"]YouTube - Warbird träff Eskilstuna klipp 1 av 2[/ame]

Klipp 2 av2 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=Sr1fHcUJIec"]YouTube - Warbird träff Eskilstuna klipp2 av 2[/ame]

/Bengt Larsson

Kommentar

• matbos
              • jul 2008
              • 1444

/Matte
              :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• Per P
                • jun 2007
                • 1285

Tackar tackar!! Kul o se! Jag kan inte riktigt släppa hur gutt Lelles Seidel låter!!
                Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

• DrHanke
                  • maj 2006
                  • 5249

trevliga filmer, tack
                  //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

snyggen kärra Per har inte sett den live ännu... när jag ser dessa filmer så funderar jag ofta på varför dom inte tar fram en warbird som har 3D roder för det vore vackert att hovra med mustang...

ön ön ön hovra hovra ön ön ön hovra hovra öönn ön ön yehhh:thumbup:

:love: Get high with hovering
                    not drugs :love:

Kommentar

Arbetssätt...