Inkörning av DA-50
Kollaps
X
-
Inkörning av DA-50
Senast redigerad av administrator; 2011-03-23, 16:03.---
Fredrik 'Felix' Månsson - Växjö RC-Klubb
Flyger med:
Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflygTaggar: Ingen -
-
Tackar för alla glada kommentarer
drhanke: Kanske blir lite hiphopsteg i nästa filmsnutt... man vet aldrig. Eller så var det bara inte det bästa låtvalet :stupido2:
Vi får se om jag hinner premiära kärran före meetinget i Tingsryd på lördag eller om det blir maiden där och då istället.---
Flyger med:
Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflygKommentar
-
Flyg så det ryker. Kör själv en DA50 i ett av planen och det är en superb motor. Jag kör med 23X8 prop... Vilken har du valt?Kommentar
-
Jag har satt på en 22*10 nu under inkörningen, får se hur det går med den. Verkar vara bra drag även med en "liten" prop så räcker den till så vet jag inte om jag kommer att byta storlek.
Känns som att jag kommer att ha betydligt mer än 1:1 drag med den propen
---
Flyger med:
Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflygKommentar

Kommentar