Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Här lite film från när vi flög i midnattssolen i lördags. Filmen är kanske lite lång och kameramannen verkar bitvis ha druckit för mycket eller för lite kaffe men så blev det i varje fall
The video platform that seamlessly integrates with your website. Customize your player, control the viewing experience, and share content without subscriptions.
Senast redigerad av administrator; 2011-03-23, 16:04.
Nu förstår jag varför Wesses kompis Klavins hatar Cubbar .. en gasande cub i depån halva filmen. Men annars var det kul film.. fusk med lyse om natten.
Det var nog O.S120 i beavern som gasade i depån, men en O.S låter så gött att jag får gasa i depån hur mycke jag vill:aetsch::icon_butt::thumbup:
Men det var ju nästan inga mygg och varmt var de så nog ska ni vara avis i skåneland
Mvh Mats J
Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.
Kommentar