LIVE Sändning från Tingsryd

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lassebetong
    • mar 2007
    • 1255

Även jag tackar Dackeflygarna för ett trevligt och meeting.:thumbup:
    Själv fick jag till tre starter och landningar:sarcastic:
    Men det är ju lika roligt att bara "tjöta" med folk och det fick man ju göra.

/lasse
    //Lasse

Kommentar

• Felix
      • jan 2008
      • 159

Jag stämmer upp i kören av nöjda besökare på meetinget!!! Välorganiserat och som alltid lika trevligt att träffa folk och prata modellflyg och annat.

Jag håller på att klippa ihop lite film från lördagen och den bör vara klar imorgon.

Ha det gott!

// Fredrik
      ---
      Fredrik 'Felix' Månsson - Växjö RC-Klubb

Flyger med:
      Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflyg

Kommentar

• matbos
        • jul 2008
        • 1444

Nice film vill vi se :thumbup:
        /Matte
        :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• Sigun
          • aug 2007
          • 3942

Har med ett gäng filmer, tyvärr har man fått slita hårt här hemma med piskan på ryggen nu för att kompensera denna långa flygdag så några filmer har det inte kommit ur kameran än :sarcastic::sarcastic:

Men det kommer i veckan hoppas jag.
          /Martin

Kommentar

• Alex
            • jul 2008
            • 6

Bilder Tingsryd!

Hejsan och tack för ett trevligt meeting!

Anders Nygren tog ett gäng fina bilder. Se länk http://www.vaxjorc.se/index.php?opti...d=18&Itemid=16

Ursprungligen postat av Sigun
            Har med ett gäng filmer, tyvärr har man fått slita hårt här hemma med piskan på ryggen nu för att kompensera denna långa flygdag så några filmer har det inte kommit ur kameran än :sarcastic::sarcastic:

Men det kommer i veckan hoppas jag.
            /Martin
            Mvh

Alexander Denny, VÄXJÖ RC Klubb

Kommentar

• Sigun
              • aug 2007
              • 3942

För en gångs skull lyckades vi få ut lokaltidningen för kronobergs län !. En viss yak ägare fanns till och med på första sidan!
              Bifogade filer

Kommentar

• taygher
                • jun 2006
                • 735

Ja Du Martin, att den där linslusen/tigern alltid skall hålla sig framme.. :sarcastic:

Kul att lokaltidningen uppmärksammade meetinget, alltid bra med reklam.
                Vi försöker alltid locka ut en reporter på vårat höstmeeting också.

Frän bild på Mussen!! Man kan nästan se ett stort utropstecken över mitt huvud eftersom jag inte alls var med på att den skulle fångas så väldigt av vinden direkt vid lift-off, jag fick skeva hårt höger och lyckades som tur var komma iväg utan att träffa någon eller något..
                Flyg lågt och fort!

Mvh, Lars Westin

Kommentar

• Sigun
                  • aug 2007
                  • 3942

Nu har SMP även fått ut artikeln i digitalt format.

Där samtliga foton syns lite bättre som ett bildspel.
                  /Martin

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

Ursprungligen postat av Sigun
                    För en gångs skull lyckades vi få ut lokaltidningen för kronobergs län !. En viss yak ägare fanns till och med på första sidan!
                    ja dom där jäkla Westrinarna ska då alltid synas i media:lollypop:

mvh Magnus Westrin

:love: Get high with hovering
                    not drugs :love:

Kommentar

• wesse
                      • maj 2007
                      • 5864

Ursprungligen postat av Dragon
                      Tack Tingsryd för en trevlig dag!:thumbup::thumbup::thumbup:
                      Synd att det blåste så förb.....!:banghead:
                      Men det brydde visserligen inte Strikemastern sej om, men ändå!:lollypop::sarcastic:
                      Hälsningar
                      Kalle
                      pust kan du inte skrota den där strikemastern en gång för alla snart? En törs ju inte åka till samma meeting som dig om den där blyklumpen ska hängvingla oppe i skyn:lollypop:

:love: Get high with hovering
                      not drugs :love:

Kommentar

• DrHanke
                        • maj 2006
                        • 5249

Kul! Bra reklam och en bra skriven artikel också

Sigun hur lurade ni ut dem? Kan vara matnyttig info för andra så man vet hur man skall gå till väga!
                        //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• Sigun
                          • aug 2007
                          • 3942

Det jag gjorde i år var att jag mailade dem ca 1 månad innan vi skulle ha vårt meeting och skickade även med den reklamlapp som vi satt upp på byn för att locka dem. De vill ha reda på sånt här i god tid så att de kan planera in en artikel i tidningen. I fjol mailade jag dem en vecka innan med det var för kort tid sa de. Så tipset är väl att hör av er i god tid innan så är chansen stor att de kommer. Tidningar gillar ju sånt som är lite udda och modellflyg är ju inte den vanligast förekommande sporten/hobbyn som finns .

/Martin

Kommentar

Arbetssätt...