Tackar Sigun :thumbup:
Ripa meeting 2009
Kollaps
X
-
Tack för alla bilderna
Sigun: Ser att du har fått ihop din PA Bad Boy. Hur är den att flyga? Hoppas att du är lika nöjd som jag är med min Addiction.
Ska åka med bilen till verkstaden idag och får tillbaka den på torsdag eftermiddag så om allt går som det är tänkt kanske jag kommer ner till Ripa på fredag.
Flyg lågt och fort!
// Felix---
Fredrik 'Felix' Månsson - Växjö RC-Klubb
Flyger med:
Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflygKommentar
-
Skönt att ni håller oss uppdaterade, vi som jobbar fortfarande.
Härligt att se så fina semesterbilder härligt väder och modellflyg,
kan det bli bättre..Kommentar
-
Jaaaa den flög lika coolt som den såg ut Thomas o motorn lät ju skitläckert, nog står sig såna däringa ARFer slätt mot ett pinnabygge från skåne
Tack för bilder och film
Mvh Mats JMats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
Denna va coolast tycker jag, vad är det för setup i den ? :sarcastic:
Till nästa år ska jag inte skjuta på min semester, brukar ju normalt vara på sem nere i Åhus såhär dags på sommaren...missar hela Ripa-träffen nu tyvärr, ska på en massa tråkiga bröllop istället.. :(Senast redigerad av jocke1963; 2009-07-14, 20:02.”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar
-
Senaste två dagarna har varit fantastiska kan jag ju säga. Helt perfekt väder och inte mycket vind alls. Morgnar och kvällar har varit helt vindstilla
. Till och med Ripa folket är imponerade över det fina vädret hoppas bara att de håller i sig. Imorgon börjar de flyga Jet på Rinkaby så då får man kanske ta en tur dit och se hur de flyger de där jetkillarna 
/MartinKommentar
-
Välkommen /MulderSenaste två dagarna har varit fantastiska kan jag ju säga. Helt perfekt väder och inte mycket vind alls. Morgnar och kvällar har varit helt vindstilla
. Till och med Ripa folket är imponerade över det fina vädret hoppas bara att de håller i sig. Imorgon börjar de flyga Jet på Rinkaby så då får man kanske ta en tur dit och se hur de flyger de där jetkillarna 
/MartinFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar

Kommentar