Senaste nytt från ARVIKA
Kollaps
X
-
-
OK, då förstår jag lite mer
tack för informationen.
// Benny Pålsson
min youtube kanal: www.youtube.com/mrbenpa
/Multiplex Funjet Ultra/Cularis/Blizzard/Funcub/ Flygande Vingar/ Futaba 7c FASST/ Frsky Taranis Plus SE/RacerrrDrönare blabla.......Kommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2010-11-25, 12:56.// Benny Pålsson
/Multiplex Funjet Ultra/Cularis/Blizzard/Funcub/ Flygande Vingar/ Futaba 7c FASST/ Frsky Taranis Plus SE/RacerrrDrönare blabla.......Kommentar
-
-
Först vill jag tacka för kommentarerna, det är sådant som gör det värt att filma......kul!
Man tappar en del av helheten när man måste glo genom en liten skärm.
Nu en film med ett fruktansvärt grymt elplan "råmande kon" som jag kallar det.....lyssna på ljudet och njut.
Senare under veckan kommer en sammansatt JET film, sedan får det räcka för denna gång....till nästa träff.
Senast redigerad av administrator; 2010-11-25, 12:57.// Benny Pålsson
-
Trevliga filmer!
garvade läppen av mig när jag hörde "det låter som en råmande ko" hehe.www.wattsup.se 100%ELKommentar
-
:sarcastic: Ja men visst finns det stora likheter? haha
Det elplanet kommer jag aldrig att glömma, det var det som fick mig att skratta lite extra, först blev jag chockad över att det var sådant himla ös! och sedan kom ljudet, ja.....bara det var värt resan!// Benny Pålsson
-
Det tackar vi för!
"Den råmande kon" kommer igen nästa år, kanske med nya kläder!? men samma drag och ljud hehe.www.wattsup.se 100%ELKommentar

Kommentar