Japaleno
Kollaps
X
-
Japaleno
Senast redigerad av administrator; 2010-11-11, 20:54.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
Konstnären slår till igen! Har du inte en sån där basker som konstnärerna har när du målar?
Alltid roligt att se på alla stolligheterna från kamerans vinkel också!Kommentar
-
That was an strong one. The green are the strongest.Senast redigerad av POD; 2009-08-21, 06:30.Kommentar
-
Wesse! Var kapronen du fick av oss bättre?
Jag blev lite osäker på våran också och ju mer jag kände på den destå mjukare blev den.
/Borås RCFlyger: Great Planes Mustang P51D, U-Can-Do 46, Turmoil, Blade, Kapron F22, Great Planes YAK54 1.60. På gång: Composite ARF YAK 55SP. Egendesignad pylonkärra med Rossi40,Kommentar
-
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Härligt!
Visst är det speciellt, det förhållande som uppstår mellan en man och kapron. Förhållandet brukar dock sluta abrupt i t.ex en ribbstol i ändamålsenlig gymnastiksal.
Hojta till nästa gång du skall ha en kartong med kapron. Jag kanske kan göra ett bra pris...
Stig på Plastelektro är en hyvens snubbe och vi har ett bra samarbete. Han hänvisar alla lokala kunder till oss. Jag vill absolut inte hamna i olag med Stig, men kan du hitta något annat i vårat sortiment, så kan det kanske motivera till ett köp av oss istället för direkt av Plastelektro.
Som sagt, vår filosofi är att sälja "hellre än dyrt" och på hemsidan har vi endast en bråkdel av sortimentet. Är det något du vill ha från t.ex minicars, så maila till info@boras-rc.se
så lämnar jag en konkurrenskraftig offert.
Mvh Borås RC /JohnnyFlyger: Great Planes Mustang P51D, U-Can-Do 46, Turmoil, Blade, Kapron F22, Great Planes YAK54 1.60. På gång: Composite ARF YAK 55SP. Egendesignad pylonkärra med Rossi40,Kommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2011-02-08, 17:58.”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar
-
Kommentar
-
Wesse ..... du har ju talang för det där... att du inte kört igång tidigare på denna linje ..
Du e vass på målar sprutanKommentar
-
Har nog några filmsnuttar ute där jag äter habanero men klarar bara två st sen brukar mina inre demoner vilja ut .... Finns mycket likasinnade galningar på you tube så jag känner mig trygg... Moahaha
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
Kommentar