Årets sista flygdag på Rinkaby

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mulder
    • nov 2006
    • 1033

Ursprungligen postat av wesse
    nu såg jag filmen Kalle sorry har inte varit på bettet sista tiden då min son tar all min tid mellan varven....

Är dock besviken att när du ändå knölar in så mycket folk i den där tvålkoppen så kan du väl åtminstånde knöla in en vacker kvinna oxå:lollypop:

denna filmsnutt bevisar ju att ni jetflygare är skojfriska glada pågar...yehhhh:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:
    Knöla en vackar kvinna oxå? nej nej nej nu för tiden heter det nuppa. /Mulder
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

Ursprungligen postat av mulder
      Knöla en vackar kvinna oxå? nej nej nej nu för tiden heter det nuppa. /Mulder
      Fy på dig Mulder man kan väl inte skriva nuppa här.. i Hultsfred den stora staden betyder nuppa något helt annat serru:vroam:

:love: Get high with hovering
      not drugs :love:

Kommentar

• jobex
        • maj 2006
        • 147

Nuppa.....häromkring säger vi pöka.........

Som sagt, så hoppas jag inte säsongen är slut ännu, sept-okt är rätt fulltecknat med annat, men blir det flygning på hemmaplan, så hör vi av oss
        Mvh Johan B

Kommentar

• wesse
          • maj 2007
          • 5864

Ursprungligen postat av jobex
          Nuppa.....häromkring säger vi pöka.........

Som sagt, så hoppas jag inte säsongen är slut ännu, sept-okt är rätt fulltecknat med annat, men blir det flygning på hemmaplan, så hör vi av oss

men Jobtex skämmes på dig nu:secruity:

snart kommer vintern då dieselångor är ett minne blått:thumbup:

Fomietiden för oss riktiga modellflygare är snart här..yehhhh:thumbup:

:love: Get high with hovering
          not drugs :love:

Kommentar

Arbetssätt...