35 mhz & 2.4 mhz ett minne blott snart
Kollaps
X
-
35 mhz & 2.4 mhz ett minne blott snart
Senast redigerad av administrator; 2010-11-11, 20:27.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Så du menar att vi nu skall gå runt och släpa på Klavins i stället ?!! hujedamej, dags att träna upp ryggmusklerna då
är han ledig nästa lördag?, tänkte ta en tur med planet då.
// Benny Pålsson
min youtube kanal: www.youtube.com/mrbenpa
/Multiplex Funjet Ultra/Cularis/Blizzard/Funcub/ Flygande Vingar/ Futaba 7c FASST/ Frsky Taranis Plus SE/RacerrrDrönare blabla....... -
Fantastiskt! (och då menar jag Beethovens musik med 201 år på nacken :-D )Kommentar
-
När Klavins gör detta med en CUB så ska jag sälja min radio!
:vroam:Det ordnar sig med blommor bara käringa dör....
-----------------------------------------------
MFK Skvadern Sundsvall.Kommentar
-
35 - 2,4 eller telapati.
Alla vet vi ju att fiberoptik har den högsta å snabbaste överföringshastigheten.
Jag undrar när de första fiberoptik sladdsstyrda planet kommer
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,Kommentar
-
Alla bara pratar om den där Klavins hela tiden:girl_cray3:
Ja nu är du nr:2. När man ser hans unika gåvor blir man ju helt förstummad. Tänk till sommaren när hans förmåga växt sig starkare hujeda mig. Vad kommer då att ske. Rena rama x-Files. :thumbup::thumbup:/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
Aj min hjälte är slagen :girl_cray3: Men han kommer att resa sig till oanade höjder efter denna svåra prövning. Detta är jag alldeles säker på. :thumbup:/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar

Kommentar