Höstflyg med blodigt slut

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Ursprungligen postat av jerrysoderberg
    ATTANS!!
    Inte kan han stave. De heter inte rookies, de heter rockis!
    Ja ska bygge en halvskalamodell te näste sommar. En halvskala av en Sting. De ä inte lite de!
    Om ja låter irriterad så beror det bara på att ja sluta röka för 2 veckor sedan!!!
    ATTANS!!!
    ja du Jerry jag tror vi ska ha en flygduell i sommar på H-fred Airport mot dom däringa Stockholmarna fast di vågar nog inte åk i från storstan:sarcastic:

Vi riktiga hårda pellejönsar utmanar er mjukisar oppe i stora staden på en flygkamp..regler får vi diskutera om ni antar duellen men ni kan ju oxå lägga benen på ryggen o springa för glatta livet:sarcastic:

Ursprungligen postat av klarre
    hej på er gott folk jag skulle åka o titta på pellejönsens diabltinen igår satte mig i bilen åkte 20 mil enkel resa väl framme tycker kärran ser bra ut då frågar pellejönsen vad jag ska ha för motor i den jag svarar en dl50 då höjer pellejönsen kärran med 1000kr så visst måste de vara något fel på dom där snåläningarna eller ja ja ja jag köpte kärran o lurade i att jag skulle köppa mig en da50 moooooooahhhhh
    Klart den blir dyrare om du ska svärta ner den med en DL enkel smålands-mattematik ...moahahahah

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:

Kommentar

• jerrysoderberg
      • mar 2009
      • 33

Ursprungligen postat av wesse
      ja du Jerry jag tror vi ska ha en flygduell i sommar på H-fred Airport mot dom däringa Stockholmarna fast di vågar nog inte åk i från storstan:sarcastic:
      Di kommer nog bara te Kolmården. Där åker di in.
      Men ja ska slipe upp spinnern ifallatt......

Här ä en film för mjukisarna.
      [ame="http://www.youtube.com/watch?v=yJSjlq2iwIE"]YouTube - Foamie 091024.wmv[/ame]
      jerrysoderberg.se

Kommentar

Arbetssätt...