vart han seriös? eller var det planerat? Haha grovt! menar när han slog sönder planet asså
Sunday Team hovrar i Virserum
Kollaps
X
-
Bandy
Moaahhhhahahahahahaha!!!
Den där klavis ingen klen kille (troligen en stenhård rörmokare)
Tycker att man ska flyga inte bara stå och hänga
köp en heli wesse .
funderar på om klavis drog en doroset naga i depån hahahahahahaah
Mvh:RökkeSenast redigerad av Mr.Dahl; 2009-11-08, 23:03.Mvh:Kalle.Dahl
Arvika MfkKommentar
-
Ähh Wesse kom med nå nytt, det där gjorde ju vi i pite redan i våras. Jimmy drämde en krycka i Håkans plan o jag filmade, dessutom så gick ju ditt plan bara av i mitten(fjantigt) Håkans blev pulveriserat.
Korridorflygningen gjorde ju en fjollträskare långt före er smålänningar så intet nytt under solen
gäääsp från Mats J som ska visa hur man flyger inomhus med sjöflygplan som en riktig man nån gång då jag ids
Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
snacka går ju..bla bla visa nu lite film från norr nu då eller har ni snöat inne:sarcastic:Ähh Wesse kom med nå nytt, det där gjorde ju vi i pite redan i våras. Jimmy drämde en krycka i Håkans plan o jag filmade, dessutom så gick ju ditt plan bara av i mitten(fjantigt) Håkans blev pulveriserat.
Korridorflygningen gjorde ju en fjollträskare långt före er smålänningar så intet nytt under solen
gäääsp från Mats J som ska visa hur man flyger inomhus med sjöflygplan som en riktig man nån gång då jag ids
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
det är tredje fomien han klipper för mig:girl_cray3: han gillar inte hovring så vi brukar flyga omkring när klavins tittar på men denna gång hann jag inte se honom komma:banghead: blir till att bygga nya och hoppas på att vi hinner se denna antihoverman i tid nästa gång:sarcastic:
-
modellen va tejpad tillräckligt och jag behövde setupen till nästa bygge så det va mycket passande att Klavins dök upp med sin bandyklubba:sarcastic:
p.s IPJT du har PM..Senast redigerad av wesse; 2009-11-09, 08:06.
-
Valde att inte lägga ut den då eftersom vissa sörlänningar inte tålde med att se depron bli skrynkligt, till o me den klena futaba 2,4 mottagaren kände styrkan från oss Pitebor och fungerar fortfarande:th_o:
[ame="http://www.viddler.com/explore/MatsJ/videos/51/"]Viddler.com - Smygflyg i Pite - Uploaded by MatsJ@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/6bcd49e0/@@AMEPARAM@@6bcd49e0/[/ame]
heheMats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
Det finns tydligen Hovringshatare i varje by...tror vi får sända alla dessa till stockholm:sarcastic:Valde att inte lägga ut den då eftersom vissa sörlänningar inte tålde med att se depron bli skrynkligt, till o me den klena futaba 2,4 mottagaren kände styrkan från oss Pitebor och fungerar fortfarande:th_o:
Viddler.com - Smygflyg i Pite - Uploaded by MatsJ
hehe
gutt med lite norrländskt dialekt Mats..
p.s Klavins vill ha telenr till kryckmannen tror han ville tacka honom...

Kommentar