Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Vilka innovatörer ni är där i Hultsfred!:thumbup:
Ni är ju ett föredömme för oss modellflygare i Sverige!:icon_pai:
Wesse du har gett säkerhetstänkandet innom modellflyget
ett ansikte! Jag kommer personligen jobba för att vi ska införa
baddräktstvång vid våra flygdagar på Rinkaby nästa sommar!:secruity:
Säkerhet hit o säkerhet dit Jag tycker att man borde klä Wesse i varningstrianglar istället:thumbup:O Klavins ramlar ner på hitlistan han har blivit lite småfjantig som står o filmar eländet:sarcastic:
Säkerhet hit o säkerhet dit Jag tycker att man borde klä Wesse i varningstrianglar istället:thumbup:O Klavins ramlar ner på hitlistan han har blivit lite småfjantig som står o filmar eländet:sarcastic:
Harregudars... satte mitt fin fina kvällskaffe i luftstrupen och höll på att stryka med på kuppen när jag plinga igång videon och tittat några sekunder...
Jajjemen Jag o lassebetong kan ta med husvagnen o våldgästa några dagar.Tänkte premiära den nuaste calematon med förminskade roder för fartens skull.:thumbup:
Kommentar