Fåniekopter Premiär
Kollaps
X
-
pilotkalle
Hur var det nu med vertikalstarten, när får vi se den? Gärna inomhus med start o landning på samma ställe med flygning emellan!Kommentar
-
det grejar jag lätt med tanke på hur stor jag är:lollypop:
ska bara fästa lite julljus på den sen ska jag flyga bland husen i hultsfred o önska alla en god jul med julefrid...yehhh
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Kommentar
-
Där var det en del härliga starter och ankomster. Nr 2 ahhhh. :sarcastic:Men den hovrar ju icke.:banghead: Helikopter Wesse Helikopeter heter saken som Hovrar så snyggt. :lollypop:/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
Kommentar
-
Ja jag erkänner att du har slått mina lågt ställda förväntningar, men så vart du också tvungen att ändra på sådana grova saker som tyngdpunkten. En Gotlänning ändrar icke på någonting!
Är den fel så lär vi oss leva med det, precis som vi lärt oss leva med Smålänningar, svårt men med rätt attityd och kunskap går det att lära sig.
Tss tss tänk om vi skulle ha bara ÄNDRAT på saker så som du gör, flyttat Småland upp till Närke...? En enkel lösning förvisso men ack så tarvligt.
Ja ja all flyger med rätt tyngdpunkt, men hovra denna det kommer du aldrig klara av, då det inte går att fuska sig till flygtid med tyngdpunkts fusk när det skall hovras.
Ingen ide du slösar tid på att försöka, bara att skicka mig en ursäkt via Youtube direkt.
Att du skulle kunna hovra en sådan manick....ha ha, var får du allt ifrån, tokstolle!
/ NyrothKommentar
-
ja du du prat i ditt oförstånd men jag har förstående med detta då du är ung och oerfaren så jag tycker mest synd om dig..:icon_pai:Ja jag erkänner att du har slått mina lågt ställda förväntningar, men så vart du också tvungen att ändra på sådana grova saker som tyngdpunkten. En Gotlänning ändrar icke på någonting!
Är den fel så lär vi oss leva med det, precis som vi lärt oss leva med Smålänningar, svårt men med rätt attityd och kunskap går det att lära sig.
Tss tss tänk om vi skulle ha bara ÄNDRAT på saker så som du gör, flyttat Småland upp till Närke...? En enkel lösning förvisso men ack så tarvligt.
Ja ja all flyger med rätt tyngdpunkt, men hovra denna det kommer du aldrig klara av, då det inte går att fuska sig till flygtid med tyngdpunkts fusk när det skall hovras.
Ingen ide du slösar tid på att försöka, bara att skicka mig en ursäkt via Youtube direkt.
Att du skulle kunna hovra en sådan manick....ha ha, var får du allt ifrån, tokstolle!
/ Nyroth
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Antagligen hur man svarvar ku**r på 5min :banghead::sarcastic:Kommentar

Kommentar