Klavins klurar vidare
Kollaps
X
-
pilotkalle
Kommentar
-
ÅÅÅHH..
När jag förstod vilken enkel nivå ni va på så va den här
klurigheten inga problem,så blanda aldrig ihop Mönsterås o Skåne mer tack.:sneaky:Stefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar
-
pilotkalle
Kommentar
-
blir lätt att folk som inte förstår söker andra vägar att gå så grundproblemet tros försvinna men ack det finns ännu kvar era spån:sarcastic::sarcastic::sarcastic:
Det är i Småland allt vettigt händer och sker resten av befolkningen försöker bara kopiera oss:thumbup:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
...hej igen, vy2 kan ju se ut som någon av dessa eller den jag postat tidigare (enligt mitt förmenande), men man kan aldrig veta hur vy 2 kommer att se ut, ja, där satt den!!:stupido2:
/VilleSenast redigerad av Ville; 2009-11-27, 20:47./Ville
- Jag vet det jag vet och jag gör vad jag kan -Kommentar
-
pilotkalle
Dina senaste uppfinningar får du nog hålla för dej själv :sarcastic:.
När kommer filmen när du visar att du kan landa med ditt senaste påhitt, fjånienånting
?
Kolla dina mejl!Kommentar
-
film kommer efter helg för nu har den startat och landat så som bara en fåniekopter kan göra:thumbup:
jag har sett dina mail men bara ett av dom resten va fulla av virus men vi smålänningar är på vår vakt och stoppar alla sånna trix redan vid gränsen...yehhh
synd du inte trots din gedigna verktygsmakarkarriär inte kunde läsa en enkel ritning från Klavins:sarcastic:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
pilotkalle
Kommentar
-
Det ligger en del i vad ni säger men när ritningen först kommer ut på verkstaden så kommer den i pappersform och inte på datorn, kom ihåg att det inte är jag som har hittat på detta, utan tillhör grunderna i ritningslära.NybörjareKommentar

Kommentar