Tuttens Kraft
Kollaps
X
-
Tuttens Kraft
Senast redigerad av administrator; 2010-01-18, 21:31.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
-
Jag vill se när du snuttar på den ute i -17 grader/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
pilotkalle
Det var ju tur att det var en tutte som du svarvade denna gången, hade ju sett komiskt ut om du stod o sög på en av dom andra sakerna som du brukar svarva :sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic:.Kommentar
-
Usch så du säger Peter!! Hur skulle det sett ut jag är ju faktisk rädd om min image och vill inte skämma ut mig hur som helst begriper du väl..
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
har börjat fundera lite på säkerheten kring detta med att smutta på tutten under flygningen är det någon här som tror att det kan störa ut min modell?
om man gör en bh i läder kan det ge skydd för eventuella störningar?
ja mina funderingar är många just nu..
tacksam för ärliga svar..Senast redigerad av wesse; 2010-01-11, 19:53.
-
Akta så du inte sätter antennen i snoken under tiden du suttar på tutten. Då komemr du avgjort att kraschaKommentar
-
Du sa du hade glömt hur man virkar. titta in denna länk så kan du nog lära dig det igen
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,Kommentar
-
Suttar du på tutten under flygning är det en överhängande risk att nästippen nuddar vid antennen !! och det vet du ju, då blir de störningar !! äänu värra om du lägger pannan mot antenn, då blir det gnistor också. En fuktig panna mot en styv antenn e aldrig bra.har börjat fundera lite på säkerheten kring detta med att smutta på tutten under flygningen är det någon här som tror att det kan störa ut min modell?
om man gör en bh i läder kan det ge skydd för eventuella störningar?
ja mina funderingar är många just nu..
tacksam för ärlira svar..Kommentar
-
Kommentar