I dag kom en stor låda.
Kollaps
X
-
I dag kom en stor låda.
Senast redigerad av administrator; 2010-01-18, 10:11.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Häftigt, en Wesse PNP (Plug-N-Play). Passar bra för mig som tycker att det är besvärligt att montera ARF.
Var kan man beställa? -
Kommentar
-
Wow , ungefär som världens första vuxen (nåja :banghead: ) födsel :thumbup:Kommentar
-
ja denna film är nog som många andra i svår att förstå...LOL
Det började med en bild i hard man do tråden på flying giants
denna bild skickar dom runt i olika sammanhang på flying giants och det gav mig idé till lådfilm..
det är ganska brutal och hård humor i vissa trådar och jag gör lite filmtokerier som passar situationen och då blir det kanske lite udda när jag postar här men tror att folk o fä är vana att inte begripa vad jag pysslar med ......YehhhSenast redigerad av wesse; 2010-01-15, 21:23.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Nu har wesse trollat bort sig själv. IGEN!!ja denna film är nog som många andra i svår att förstå...LOL
Det började med en bild i hard man do tråden på flying giants
denna bild skickar dom runt i olika sammanhang på flying giants och det gav mig idé till lådfilm..
det är ganska brutal och hård humor i vissa trådar och jag gör lite filmtokerier som passar situationen och då blir det kanske lite udda när jag postar här men tror att folk o fä är vana att inte begripa vad jag pysslar med ......Yehhh
*Rogge- har kurser i borttrollerier*Rogge the electrical engineering baboon.Kommentar

Kommentar