:(
Jäkla Träd
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Inte kul... Jag kommer ihåg av början av min modellflygarkarriär när jag kom lite nära en hööög tall där planet fastnade. Det var en gummianka och mitt första riktiga plan. Min farsa tog ett långt metspö och fäste något i det och fiskade läänge, efter lång tid fick han ner det
Kommentar
-
Kommentar
-
Då har jag tagit tag i det hela och kommit fram till orsaken först trodde jag att det var för små utslag som gjorde kurvan oexisternade men visade sig att det var ett jack i kabeln i höjdservot som gjort att det glappat och det kan inte ha hänt i krashen då jag hade kabeln i ett hölje som var oskadat. Hade dock vart roligare om jag kraschat själv hade inte varit så besviken då. Men man lär sigKommentar
-
Krascher av tekniska skäl är inte roliga. Men som sagt, man lär sig ju även om det är den hårda vägen. Jag vet precis hur det känns. Inte bra, men det går över.- Zeitgeist -Kommentar
-
haha! Jag ska säga dig en sak: På vårt flygfält (MFK Snobbens), är det träd precis runt hela fältet:sarcastic::banghead: Men det är ändå ganska litet så jag flyger inte där med de stora metanolkärrorna... Men el går bra..........Kommentar
-
Om man kapar tråden och ber alla att lägga ut lite bilder enligt ruriken?
Inte direkt något träd - men elstolparna var av trä.
Planet satt ungefär lika högt upp till som stegen var lång men där uppe fanns grenar att klättra på.
Allt från juli 2006 - det finns många flera bilder.___________________
patrik@pgdata.seKommentar
-
-
Dom har nog tappat förståndet visst kan dom lura oss med sina midvingade modeller med mer roderyta än vanlig yta men en slowstick?Kommentar

Kommentar