Jag är med på TV

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • dadde
    • mar 2009
    • 122

Så lätt blir ni inte av med mig Byråkratin tar mellan 1-2 år, så jag är kvar i Svea rike en stund till
    www.RCExplorer.se - Blog, tester och guider!

Kommentar

• Christer J
      • maj 2006
      • 353

Kanon :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Kommentar

• Mats J
        • maj 2006
        • 598

Härligt:thumbup:.

Mvh Mats J
        Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

Kommentar

• INGEMAR NABBING
          • nov 2009
          • 149

Hej o grattis. Jag har tittat på filmen och tycker att det är jättebra gjort. Eftersom jag förutom att jag bygger stora
          skalakärror typ Stearman i 1/4 skala även jobbar aktivt med redovisning har jag ett råd att ge Dig.
          Du har nu kanske en möjlighet att förvandla Din hobby till en inkomstkälla som Du kan leva på.
          I detta läge skulle jag vilja föreslå Dig att starta en "enskild firma" med mål att driva som affärsverksamhet.
          Då kan Du utnyttja de kostnader som resor uppehälle o materialinköp mot de kommande inkomster Du kan få ut
          av denna verksamhet. Det kan även underlätta kommande USA inkomster om Du kan visa upp ett svenskt reg.bevis
          på en inreg firma. Det finns inga kostnader att reg. ett företag - inget aktiekapital att betala och en notering av
          F-skatt kan hållas på en 0-nivå.
          Vill Du ha mera information - ring 0515 148 43. Jag jobbar aktivt med dessa frågor och kanske kan jag hjälpa till
          lite grand. Ingemar Nabbing SMFF nr 1438

Kommentar

Arbetssätt...