Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Snacka om djurplågare! nog bland det mest korkade jag sett i sverige!
Uuuuh? Katten slår hunden, och anvender ingen klor, dem leker så här ofte. Nu hjälpte jag bara till. Så gör mig inte till "djurplågare" för ingenting. Fint du försvarar djuren, men men....
Tänker inte kommentera det mer , fint att du letar kul bilder men ok är det inte.
Det är bra det. Men innan du en annan gång slänger sånt där ord (djurplågeri), så kanske du skall söka på vad ordet innebär.
Aldrig skulle jag medvetet skada min hund eller katt, eller någon annans djur.
Hej
Det är kul med slowmotion och snyggt! Här kommer lite om hur man kan göra för att få det riktigt bra! Jag använder Twixtor som fyller upp bilderna i sekunden som kameran inte tar. Därför kvittar det nästan vilken kamera man har om man använder funktionen. De flesta insturktionsvideor är gjorda i Twixtorprogrammet, så i de fallen är det inte bara kameran som gör jobbet men det är en stor fördel att ha 60fps i dåligt ljus än 30fps. Här kommer en video som visar hur det kan se ut med gopro 2
Kommentar