Joe Smith
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Kommentar
-
Intressant att i vissa positioner och manövrar ser Joe's plan ut och beter sig som mina plan gör, precis innan de/jag/vi /hen kraschar!? Jag kanske är något stort på spåren...? :pSenast redigerad av Medeashusse; 2014-03-05, 15:22.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Jag ska villigt erkänna att jag kan göra alla konster som Joe kan, men endast en gång per plan.......dessvärre.
Skoj att se när dom har sådan kontroll på spakarna i alla lägen.Kommentar
-
Fränt ljud ur den där fyran! =) Jäklar va han flyger rent men busigt. Nu vill jag flyga!!! :-Dwww.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Grymt!
Här är en till med helt sinnessjuk talang.......vet inte hur många gånger jag kollat på dessa två klipp...... bara så imponerande flygning helt enkelt!
Önskar man kunde flyga så här i en snar framtid
Kommentar
-
Grymt!
Här är en till med helt sinnessjuk talang.......vet inte hur många gånger jag kollat på dessa två klipp...... bara så imponerande flygning helt enkelt!
Önskar man kunde flyga så här i en snar framtid
http://www.youtube.com/watch?v=HR00u...yer_detailpage
Hehehe det är väl kanske så....
"Special thanks to: Lord for the gift"Kommentar
-
Kommentar
-
Jag vetti fan vad man ska säga, jag är djupt imponerad över att man kan hantera en kärra på detta vis. Gång efter gång efter gång, skickligt!Kommentar

Kommentar