blondiner ÄR VERKLIGEN DUMMA

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • 1984:an
    • feb 2007
    • 230

Ursprungligen postat av kenneth67
    ..fresten är det väll ingen här som är särskillt smart heller vi e ju bara stora barn med stora dyra leksaker :shock: :shock:
    HAHAHA det klokaste inlägget i denna tråden! :lol: :lol: :lol:

Kommentar

• 1984:an
      • feb 2007
      • 230

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE&NR=1"]YouTube - Americans are NOT stupid - WITH SUBTITLES[/ame]

Kommentar

• Nyroth
        • maj 2006
        • 721

Ursprungligen postat av kenneth67
        hmmm nyroth! tror väl inte att det är ngn här som tror på fullaste allvar att allt som finns på tuben är dagens sanningar eller nyheter ..! inte här iaf ! om man seda ser klippet för vad det är och ser hela så framgår det ju ganska tydligt att det inte är på fullaste allvar ... du svarar på ett sätt som nästan får en å tro att du har nått ihop med denna blondin :badgrin: :badgrin: ..fresten är det väll ingen här som är särskillt smart heller vi e ju bara stora barn med stora dyra leksaker :shock: :shock:
        Nej då Kenneth det tror jag generellt inte, men visst ser jag nästan dagligen tendenser ditåt. Då menar jag inte bara Kellie inslaget utan rent allmänt hur folk tror mycket dom ser och hör. Och än värre, sprider det sedan vidare som allmän kunskap på diverse forum.

Tro nu inte att jag är en sket tråkig person som inte kan skratta åt den allmänna löjan, tvärtom jag ler nästan jämt. Jag tycker bara att man måste vara medveten om att man kan stå med byxorna nere själv, i många fall.

Nej då Kellie är för smart för mig så inget ihop där...tyvär :(

Visst är vi smarta, smarta nog att aldrig släppa taget om barnasinnet.

Vi ses i sommar flygandes!

// Nyroth

Kommentar

• kenneth67
          • jun 2007
          • 2545

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZaN6Rx8X6_I&feature=related[/ame]
          är det detta som kallas själv kritik ??
          FM extra 300s 60size
          black horse extra 300s 46 size asp46
          giles 202 3d CRRC40i bensin ..
          p51 pylon (modeltech) TT36pro
          V-MAR cap 231 ex asp120
          jamara corsair os90fs
          ultimate elite series .40 ST51rc
          Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.

Kommentar

Arbetssätt...