Visst finns det en himmel....

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ssn
    • maj 2006
    • 796

Visst finns det en himmel....

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4RwHnbVIfPQ"]YouTube - Åsa Jinder - Av längtan till dig[/ame]

Åsa tar mig dit....

Sosen
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)
  • Cringer
    • apr 2007
    • 95

Den låten är fan bland de bästa jag har hört.
    Så vansinnigt lugn!

Undrar ja... om jag är den enda i hela världen som har laddat inför ett SM med den låten i lurarna? Haha!
    Ös på ba!

Kommentar

• Per P
      • jun 2007
      • 1285

Den här låten finns med i "lugna listan" när man pendlar till o från jobbet finns det en väldans massa musik i bilen
      Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

• kay.krut

• jan 2007
        • 929

Tanten o jag ska åka och skjuta långhåll i svartkrut i Sundsvall 6-8 juni.
        Jag lovar att den låten ska spelas i bilen på vägen upp. Den kommer att ingå i vår uppladdning , sedan får vi se om det hjälper oss på traven.
        Men skön är den.
        Kay krut

Kommentar

• ssn
          • maj 2006
          • 796

Ursprungligen postat av kay.krut
          Tanten o jag ska åka och skjuta långhåll i svartkrut i Sundsvall 6-8 juni.
          Jag lovar att den låten ska spelas i bilen på vägen upp. Den kommer att ingå i vår uppladdning , sedan får vi se om det hjälper oss på traven.
          Men skön är den.
          Kay krut
          Lycka till Kay å din fruga ...mej får låten att nästan gråta...Av lycka att det finns ngt som inte låter som MTV å rapp....

Sosen..

Kommentar

• ssn
            • maj 2006
            • 796

Tack alla för positiva omdömen... men det kanske kan komma en låt till! Finns i ett ex och ospelad på nätet....

Klassen är som denna och spelad på nyckelharpa... måste bara få flickan att tro på sig själv....

Sosen..

Kommentar

Arbetssätt...