Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
4:25 ca i andra delen flygs det riktigt lågt däremot inte många millimeter kvar där .. om det tillåmed inte är så att ving spetsen är i backen ....
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Jag har film på när Lasse Palm flög rätt lågt med sin fläktkärra på Barkarby -97 (tror det var -97) Och kommer så lågt att han skrapar bort roderhornen mot asfalten.... Har för mig att jag har den filmen kvar..... Och lägre än det är ju svårt =)
Jag har film på när Lasse Palm flög rätt lågt med sin fläktkärra på Barkarby -97 (tror det var -97) Och kommer så lågt att han skrapar bort roderhornen mot asfalten.... Har för mig att jag har den filmen kvar..... Och lägre än det är ju svårt =)
Om man inte sysslar med "Under ground" flygverksamhet :sarcastic:
Skämt åt sido, nästa steg torde ju bli jordfräs, och då är det ju lantbruk och inte flygning.
Vore kul att se den filmen
Modellflyg En Stört-skön hobby:crazy_pilot:
//Tomas//
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Kommentar