.
Ett tunnbröd och en otroligt grov kis!!!
Kollaps
X
-
det finns folk till allt det finns folk som är politiskt korrekta .. det finns folk som gnyr å gnäller å det finns folk som bara ser elände å bekymmer i allt åsså finns det dom som viger sitt liv åt att beklaga sig över allt som är kul och ovanligt
ingen kommer ihåg en fegis och fegisar får inte kyssa vackra flickor
om man skall "förbjuda" folk att ha roligt och att exprimentera med mer eller mindre farliga konstruktioner så kommer vi snart att befinna oss på samma nivå som neandertalarna en gång var på .. galenskap är många gånger det samma som geni ! ... nej låt oss leka och ha roligt utan att kasta pekpinnar på varandra .. livet är alltför kort för att sitta på en park bänk och mata duvor ....FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
kanske skule tillägga att jag troligtvis inte kommer göra detta igen mycke för att cykeln inte klarar mer och att jag skulle vilja leva ett litet tag till.
Men visst fan var det roligt:sarcastic:
ps jag hade ju iaf hjälm:crazy_pilot:Senast redigerad av Daniel L; 2008-12-22, 17:57.glöm inte bilder och filmer:thumbup:
MVH
Daniel LKommentar
-
Lasse drog av gasen vid 78km/h och då accelerade den fortfarande.
(jag tror att han drog av med tanke på att han inte hade någon hjäm på sig)
Jag håller med dig Lasse, det enda som jag ser det var att vi missade
att ha hjälmen på oss när vi testade cykeln på privat mark.
Sen blir jag ganska så trött på moral-gubbar -tanter som ska visa sig så duktiga..... så får ni inte göra, det är farligt,olagligt o.s.v......
Det var en frilandsfilmare där och filmade det hela och hans reportage om jetcykeln visades i mittnytt. Då fick väl alla moralmänniskor något att snacka om.
//TomasEDo you remeber when sex was safe and flying was dangerous?Kommentar
Kommentar