30% Sky Raider

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ompa
    • aug 2006
    • 2961

    #1

    30% Sky Raider

    Kanske visats förut, men jag kör ändå. Vilken läcker kärra.

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=GKY4KE-Oxsw&feature=related"]YouTube - Skyraider at Weston Park[/ame]
    Modellflyg
    En Stört-skön hobby
    :crazy_pilot:
    //Tomas//

  • QatHome
    • maj 2006
    • 701

    #2
    Den var ju hur cool som helst med ett helt underbart ljud :thumbup:
    Powered by Joy and a LiPo pack

    Kommentar

    • taygher
      • jun 2006
      • 735

      #3
      Härlig video, Ompa!
      Yak gillar verkligen Moki-stjärnor!!! :thumbup:

      Kommentar

      • gimbo
        • jul 2007
        • 710

        #4
        Dundrandes härligt bygge det där!

        Kommentar

        • matbos
          • jul 2008
          • 1444

          #5
          Vill ha

          Kommentar

          • mulder
            • nov 2006
            • 1033

            #6
            Imponerande, lyckans Wesse som skall till USA där de flyger feta maskiner. /Mulder

            Kommentar

            • Ompa
              • aug 2006
              • 2961

              #7
              Hörde ni när han sa priset på bygget? 25000£ och tog all hans tid i två år.
              Det är entusiast det
              Modellflyg
              En Stört-skön hobby
              :crazy_pilot:
              //Tomas//

              Kommentar

              Arbetssätt...