Slå upp denna kombination i körkortsboken :stupido2:
Ny skyltning...
Kollaps
X
-
Va! Har ni skyltar vid vägarna i Sverige?! Den där måste betyda:
Dans från 6.30-22.00 med åldersgräns 50 år. Men lite förvirrad,
är en blå skylt längre fram som pilarna går åt samma håll på.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Jo den är tyvärr inte kvar efter att ja var upp en våning och talade med trafik avdelningen... De höll med om att det kanske inte var den bästa skyltningen de varit med om...//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar



Kommentar