detta ser superkul ut

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • matbos
    • jul 2008
    • 1444

    #16
    Vilken kille. Med med lite manlig ansiktsbehåring "färg grå" så vet i tusen om det inte är likt Wesse. Hm det var ju visst en viss utvandring från dom stora skogarna förr i tiden till Amerikatt. Släkt månne :thumbup:

    Kommentar

    • Smajly
      • maj 2007
      • 364

      #17
      Misstänker väldigt starkt att snubben i videosarna varken har käring eller polare.. kanske inte ens ett liv.
      Sen att han kan låta som en viss snubbe gör i "Den sista färden" (Ned Beatty) gör ju knappast det hela bättre (för honom)
      Senast redigerad av Smajly; 2009-11-02, 21:59.

      Kommentar

      • ronas 22
        • jan 2009
        • 104

        #18
        haha ja tur att det finns roliga typer där ute:sarcastic:
        /ronas kockaya
        mfk stratos:thumbup:

        Kommentar

        • MonaHMFK
          • nov 2008
          • 115

          #19
          Ursprungligen postat av drhanke
          Det var inte helt enkelt, dock verkade YES vara bästa alternativet, prova inte detta hemma dock, YES torkar ut hela munnen å läpparna...

          YouTube - Hankes SÃ¥pbubblor

          haha, vad lättroad jag är , tyckte det såg så roligt ut med yes. tror man är lite trött med:sarcastic::sarcastic:

          ditt skratt påminner om Wesses. :lollypop:

          Kommentar

          • wesse
            • maj 2007
            • 5864

            #20
            Ursprungligen postat av MonaHMFK

            ditt skratt påminner om Wesses. :lollypop:

            :sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic: :sarcastic::sarcastic::sarcastic:

            Kommentar

            Arbetssätt...