Min sambo o jag fundera på o ta oss dit den 15 och hovra lite i ett hörn...ser ut o va en trevlig hall....
Inomhusflyg i Jättehall i Växjö 15/1 2011
Kollaps
X
-
Sponsorer
Vi vill tacka våra sponsorer till eventet som alla har bidragit med priser till lotteriet och tävlingarna.
Vi kommer gå ut med mer detaljerad info om vad det rör sig om för priser senast en vecka innan meetinget. www.vaxjorc.se
Senast redigerad av HenrikJ; 2010-12-27, 16:38.Kommentar
-
hur blir det med landningar?
tänkte på inomhus modeller men små(eller utan) hjul.
Landningsställen bryts nog av i höga gräset.Kommentar
-
Högt gräs? Det är vinter och vi är inomhus ;-) Bara tuta och köra!! Skulle det ändå rulla trögt har vi med byggplast så även de minsta hjulen rullar fint.Kommentar
-
Men jisses då..
Slammis o Jag hade tänkt åka dit för o få en autograf av denna Meijer och detta har vi försökt med i flera år så nu vill vi verkligen ha din autograf Meijer...
p.s jag vill ha min autograf på bröstet om det går...
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
För er som vill hitta lätt till hallen så är här en länk på eniro
http://kartor.eniro.se/m/IiqBK
Om gps:en hittar bollgatan i Växjö så är ni så gott som framme när ni svänger in på bollgatan.
Ni passerar media markt och city gross på vägen in, kör igenom en rondell därefter svänger ni vänster i första korsningen. Sedan är första vägen till vänster bollvägen kör den en bit så hamnar ni på parkeringen
Än en gång välkomna, mer än 50 piloter är hittills anmälda och fyra handlare på plats så är det nått speciellt ni vill ha levererat av dem går det nog bra att kontakta dem nu i veckan så det får sakerna med sig.
Handlare som besöker eventet: Autopartner, HAB, Hobbyborgen och RC-Maffian
Vad jag hört så är priserna i lotterier och skojtävlingarna väldigt fina! så vad ni än gör i helgen, missa inte att åka förbi Växjö på lördag
Välkomna till Växjö på lördag
mvh MartinKommentar
Kommentar